کد خبر: ۶۹۷۸۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴

علی اکرمی؛ داغ دیگری که کرونا بر قلب جامعه رسانه گذاشت

مسئولان کشوری، مدیران فرهنگی و اصحاب رسانه‌ در پیام‌های جداگانه، درگذشت علی اکرمی را تسلیت گفته و این ضایعه را داغ دیگری بر قلب جامعه رسانه عنوان کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

پس از درگذشت علی اکرمی، خبرنگار و فعال رسانه‌ای، جمعی از مسئولان کشوری، فرهنگی، هنری و اصحاب رسانه با ارسال پیام های جداگانه، درگذشت وی را تسلیت گفتند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی نوشت: خبر درگذشت زنده یاد «علی اکرمی» روزنامه‌نگار دغدغه‌مند و فعال سیاسی موجب تاسف و تالم شد.

محمد خدادی ادامه داد: اینجانب درگذشت این فعال رسانه‌ای را به خانواده گرامی او و جامعه رسانه ­ای کشور تسلیت گفته و از خداوند حکیم برای بازماندگان، دوستان و همکارانش، صبر و سلامتی آرزو دارم.

علی اکرمی؛ داغ دیگری که کرونا بر قلب جامعه رسانه گذاشت

پیام تسلیت معاون اول رئیس جمهوری

اسحاق جهانگیری روز یکشنبه در پیامی که در پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری منتشر شد با ابراز تاسف و تاثر از درگذشت تاسف بار مرحوم علی اکرمی از جوانان پرتلاش و فعالان رسانه‌ای اصلاح‌طلب، نوشت: این مصیبت غم‌انگیز را به دوستان و بستگان به ویژه خانواده وی صمیمانه تسلیت می‌گویم.

معاون اول رییس جمهوری در این پیام همچنین از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت کرد.

تسلیت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

محمدجواد آذری جهرمی، در شبکه اجتماعی توییتر نوشتن: باورش خیلی سخته؛ دیروز احوالپرسی کردم و با هم صحبت کردیم. گفت آقا جواد کم نمیارم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: دلواپس دخترش بود که امروز روز تولدشه خدا به همسرش و فرزندانش به ویژه دخترش و پدر و مادرش صبر بده. مصیبت سنگینی بود. همچنین به جامعه‌ رسانه‌ای کشور و دوستانش هم عرض تسلیت دارم.

 

تسلیت توئیتری رئیس دفتر رئیس جمهوری

محمود واعظی نیز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: خبر درگذشت ناگهانی روزنامه‌نگار شناخته‌شده، خلاق و دغدغه‌مند، علی اکرمی بسیار تلخ و ناراحت‌کننده بود.

رییس دفتر رییس جمهوری اظهار داشت: این داغ چندمی است که بیماری کرونا بر پیکر جامعه رسانه‌ای کشور وارد می‌کند. این مصیبت را به خانواده این عزیز و دوستان ایشان و جامعه روزنامه‌نگاری تسلیت عرض می‌کنم.
وی خاطر نشان کرد: برای ایشان که شهره به حب اهلِ بیت علیهم‌السلام و متخلق به اخلاق نیکو بود، رحمت الهی و برای بازماندگان‌ صبوری و آرامش آرزو می‌کنم.

به گزارش ایرنا، علی اکرمی در ۴۳ سالگی پس از طی یک دوره کوتاه بیماری کرونا، صبح یکشنبه دهم اسفندماه در یکی از بیمارستاهای شهر تهران دارفانی را وداع گفت. او هفته گذشته نیز در توییتر از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داده بود. اکرمی در روزنامه‌های ملت، توسعه، اعتماد و نوروز قلم زده بود و عضو شورای سردبیری پایگاه نفت خبر و مشاور مجله تهران شهر بود.

پیکر مرحوم علی اکرمی، ظهر امروز، یکشنبه در قطعه ۲۰۵ بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
معصومه حسین خانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
من ایشان را نمی شناختم والبته چون اصحاب رسانه و اهل قلم بودند قابل احترام بوده اند امیدوارم خداوند کمک کند وایشان را هم خدا رحمت کند. وبرای کادر درمان دعا کنیم وخدا رحمت کند. و با رعایت بیشتر مخصوصا این ایام شب عیده متاسفانه مراعات مردم عزیز کم رنگ شده است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین