کد خبر: ۶۹۸۰۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
تهران به سوالات آژانس در رابطه با وجود مواد هسته‌ای در سه مکان پاسخ نداده

آژانس: ذرات متعدد اورانیوم در محلی که توسط ایران اعلام نشده، وجود داشته

رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) دوشنبه شب گفت: ذرات متعدد اورانیوم در محلی که توسط ایران اعلام نشده، وجود داشته است.
آژانس: ذرات متعدد اورانیوم در محلی که توسط ایران اعلام نشده، وجود داشته
آفتاب‌‌نیوز :

رافائل گروسی در جلسه آنلاین آژانس بین المللی انرژی هسته ای گفت: در نبود توضیح فنی و معتبر از طرف ایران، آژانس به شدت نگران است که مواد هسته ای ممکن است در محل اعلام نشده وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شیهنوآ، وی ادامه داد: این مواد هسته‌ای توسط ایران تحت توافق نامه پادمان خود گزارش نشده باقی مانده اند.

گروسی در ادامه مدعی شد: ایران به هیچ یک از سوالات آژانس انرژی هسته ای در رابطه با احتمال حضور مواد هسته ای در سه مکان دیگر پاسخ نداده است.

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنین به خبرنگاران گفت: آژانس پروتکل اضافی و اقدامات شفافیت ویژه برنامه جامع اقدام مشترک را از دست داده است.

گروسی تأکید کرد، توافقی که در ۲۱ فوریه (سوم اسفند) با ایران انجام داد "یک درک فنی موقتی است و با قوانین ایران سازگار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
5
0
محبت که از حد بگذرد احمق خیال بد کند وقتی دولت با رئیس آژانس توافق نامه 3 ماهه می بندد رئیس آژانس هم حق دارد دست به این حرفهای طلبکارانه بزند اگر با بی احترامی بیرونش کرده بودند به خاطر حفظ ابرویش هم که شده دست به این حماقتها نمی زد واقعا حق با مجلس بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
2
4
متاسفانه دیواربی اعتمادی بین ایران وآژانس بسیار بلند است وهزینه های آن رافقط طبقات محروم وستمدیده ایرانی می پردازندوشایدمثل جنگ برای بعضی ها این شرایط نعمت است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین