کد خبر: ۶۹۸۱۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

جهانگیری: سختی ها تمام می شود

معاول اول رئیس جمهور گفت: در این شرایط سخت که آمریکایی ها قصد زمین گیر کردن تولید و صنعت کشور را داشتند اما یک عده ایستادند و تولید کشور را سرپا نگه داشتند.
جهانگیری: سختی ها تمام می شود
آفتاب‌‌نیوز :

اسحاق جهانگیری ظهر امروز (سه شنبه) در پنجمین دوره اهدای نشان و تندیس کارآفرینی امین الضرب اظهار کرد: حتماً هر کدام از ما در کار و زندگی و فعالیتی که داریم با موانعی روبرو می‌شویم و اصلاً انسان‌های بزرگ در همین جاها تفاوت خود را با دیگران نشان می‌دهند که علی رغم موانع، کارهای بزرگ کرده اند.

وی ادامه داد: کارهای خوب و ماندگاری که انجام گرفته را باید به عنوان سرمایه تلقی و به نسل جوان منتقل کنیم تا الگو سازی شود و نسل جوان احساس کند می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد و موانع را پشت سر بگذارد.

جهانگیری در همین راستا گفت: اگر دائم از مشکلات بگوییم، دلیلی ندارد که نمونه باشیم؛ دیگرانی در کشور هستند که زیاد به مشکلات می‌پردازند و حرف نزده را زده و مشکل نبوده را بوده می‌کنند و دروغ می‌سازند و روی این دروغ تحلیل و ارزیابی می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت تولید و صنعت و جایگاه تولیدکننده و صنعتگر گفت: کار تولید کننده و صنعتگر همواره سازندگی و ترسیم آینده خوب برای کشور بوده است. تولید کننده از دل سختی‌ها، کارهای نو و مهمی را استخراج می‌کند و ثابت می‌کند که سختی‌ها به هر حال تمام شدنی است و می‌توان از دل آن یک عمران و آبادانی برای کشور ایجاد کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با اشاره به اثر تحریم های آمریکا بر اقتصاد کشور گفت: در این شرایط سخت که آمریکایی ها قصد زمین گیر کردن تولید و صنعت کشور را داشتند اما یک عده ایستادند و تولید کشور را سرپا نگه داشتند.

وی ابراز امیدواری کرد: پیش بینی می‌کنم که این سختی‌ها تمام می‌شود و آینده‌ای خوب خواهیم داشت و می‌توان با استفاده از تجربیات این نسل کارکشته، مشکلات را پشت سر گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
2
سختی ها تمام می شود همچنین عمر و جوانی ما و آینده کودکانمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
1
البته اگه شماها سیر بشید که ممکن نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
1
عمر نسل ما که به فنا رفت
اختمالا برای قرن بعدی ها می گوید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین