کد خبر: ۶۹۸۲۷
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۳

اعتراض نماينده ولي فقيه در استان يزد نسبت به رد صلاحيت‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جمعی از مردم تفت و میبد با حضور در بیت نماینده ولی فقیه و امام یزد، حجت السلام صدوقی، اعتراض خود را نسبت به رد صلاحیت کاندیدای مورد نظر خود در این شهرستان ابراز کرده اند.
 
به گزارش یزدنا، هواداران حسینعلی فلاح فرماندار سابق یزد که از سوی هیات های اجرایی رد صلاحیت شده است خواستار واکنش حجت السلام صدوقی نسبت به ردصلاحیت ها از سوی هیات های اجرایی استان یزد شدند. 

حجت السلام صدوقی امام جمعه شهر و نماینده ولی فقیه در استان نیز با حضور در بین معترضین در سخنانی اعتراض خود را نسبت به رد صلاحیت ها توسط هیئت اجرایی ابراز کرد. 

امام جمعه یزد با اشاره به آمار و افرادی که توسط هیئت اجرایی به دلیل عدم التزام به اسلام و انقلاب رد صلاحیت شده اند گفت: نباید بعد از 28 سال افرادی را که خدمت کرده اند التزام عملی آنها را زیر سوال ببریم. 

وی افزود: من هم در مجلس بوده ام و ارتباط حقوقی با شورای نگهبان داشته ام قطعا نظر قانون گذار این نبوده است. اگر آنها برداشتشان این است، بیایند توضیح دهند.
 
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دلیل و دلایل عدم التزام را به شخص بگویند و مدرک نشان دهند، این برداشت را شخصا برداشت صحیحی نمی دانم . 

حجت السلام صدوقی تاکید کرد: شاید آنها مدرک خاصی دارند، من بر این عقیده هستم، اگر قرار باشد افرادی رد شوند بایستی به بندهای دیگری متوسل شویم. 

وی با ابراز امیدواری در مورد احقاق حق همه نامزدهای ردصلاحیت شده تصریح کرد: ادعای عدم التزام و اعتقاد به اسلام و انقلاب در مورد افراد خیلی جرات می خواهد، من امیدوارم هم مجریان و هم بازرسان به گونه ای عمل کنند که از کسی حقی ضایع نگردد، هرکس حقی از او ضایع شده باید احقاق حق شود، البته با حفظ آرامش و امنیت اجتماعی .
 
وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: من با استاندار محترم وهمه کسانی که در این رابطه بودند صحبت کردم به خاطر تکلیف شرعی، امیدوارم همه عزیزان ملاکشان قانون باشد به دور از وابستگی ها. نباید گرایش ها در تفسیر قانون اثر بگذارد ما مامور به ظاهر هستیم و غیب نمی دانیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۸۶/۱۱/۰۸
0
0
آفرين به اين نماينده شجاع و حقگوي ولايت فقيه در استان يزد .. حقيقتا ايشان از بيت شريف سومين شهيد محراب و باعث افتخار استان يزد مي باشند .. مردم استان يزد همواره با اين بيت شريف كه نقطه تعادل و محور همه جريانات سياسي استان هستند احترام ويژه مي گذارند ..
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین