کد خبر: ۶۹۸۲۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳

عضو هیات رئیسه مجلس: کار بررسی بودجه فردا در صحن پایان می‌یابد

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: کار رسیدگی به لایحه بودجه فردا ظهر در صحن مجلس پایان می‌یابد و پس از آن کمیسیون تلفیق موارد ارجاعی را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.
عضو هیات رئیسه مجلس: کار بررسی بودجه فردا در صحن پایان می‌یابد
آفتاب‌‌نیوز :

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: رسیدگی به لایحه بودجه سال 1400 در صحن مجلس ظهر فردا پنجشنبه 14 اسفندماه پایان می‌یابد.

وی افزود: از فردا بعدازظهر و در روز جمعه در دو نوبت صبح و عصر رسیدگی کمیسیون به موارد ارجاعی می‌پردازد و صبح روز شنبه 16 اسفندماه جلسه علنی مجلس برای بحث و بررسی درباره موارد رسیدگی شده در کمیسیون تلفیق تشکیل می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: نکته مهم و ضروری که در اینجا وجود دارد این است که رسیدگی به لایحه بودجه نباید مجلس را از انجام وظایف نظارتی خود باز دارد و نمایندگان نباید از نظارت بر امور اجرایی غافل بمانند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: پیشنهاد من که به رئیس مجلس نیز ارائه کردم این است که رسیدگی به لایحه بودجه هم که تمام شود، نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود نروند و در تهران بمانند و بر امور اجرایی نظارت دقیق داشته باشند.

وی افزود: قیمت کالاهای اساسی به ویژه میوه، مرغ و دیگر مایحتاج ضروری مردم از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و کمیسیون‌های تخصصی مجلس با تشکیل جلسات کمیسیون‌های خود از مسؤولان اجرایی در این باره توضیح بخواهند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: یکی دیگر از مسائلی که باید به طور جد مورد رسیدگی و توجه قرار گیرد افزایش هزینه بیمه شاخص ثالث خودروهاست که باید با دقت میزان افزایش آن مورد بررسی قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین