کد خبر: ۶۹۸۲۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

سرقت تجهیزات ایمنی در جاده‌های سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از سرقت افزون بر 21 هزار و 871 انواع تجهیزات ایمنی در محورهای مواصلاتی این استان به ارزش 60 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
سرقت تجهیزات ایمنی در جاده‌های سیستان و بلوچستان
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: نصب علائم و تابلوهای هشدار دهنده در محورهای مواصلاتی یکی از وظایف این اداره کل است که متاسفانه هر روزه تعداد قابل توجهی از این علائم همچون نرده پل، پایه مسیر نما، تابلوهای اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی، چراغ های چشمک زن و صفحه گاردریل به سرقت می رود.

وی بیشترین علائم سرقت شده این مدت را پایه صفحه مسیر نما با سه هزار و 882 مورد و پایه تابلو کبوتری با یک هزار و 253 مورد ذکر کرد و افزود: سرقت این علائم به طور قطع در افزایش تصادفات و تلفات جاده ای استان تاثیر گذار است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: علائم جاده ای سرقت شده با قیمت‌های بسیار اندک فروخته می‌شود در حالیکه این اداره‌ کل باید برای خرید و نصب مجدد آنها هزینه‌های سنگینی را از محل اعتباراتی که می‌توانست در زمینه بهسازی جاده‌های استان صرف شود متحمل می‌گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مردم عزیز تقاضا می شود در صورت مشاهده سرقت و یا خرید و فروش علائم جاده ای، مراتب را فوراً به پلیس 110 اطلاع دهند یا از طریق تماس با تلفن های 141 جهت رسیدگی فوری گزارش دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین