کد خبر: ۶۹۸۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

معاون وزیر صنعت: کالا به فور هست؛ گران هم نیست، اصلا مشکلی وجود ندارد!

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه "قیمت کالاها تا پایان سال افزایش نمی‌یابد" گفت: با آرامش شاخص‌های کلان اقتصادی، مردم از لحاط قیمت نگرانی نداشته باشند.
معاون وزیر صنعت: کالا به فور هست؛ گران هم نیست، اصلا مشکلی وجود ندارد!
آفتاب‌‌نیوز :

عباس تابش با بیان اینکه "کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تأمین شده است" اظهار داشت: اکنون کالاهای اساسی و شب عید مردم از جمله برنج، روغن، گوشت قرمز و سفید، شکر و دیگر کالاهای اساسی در بازار به وفور یافت می‌شود و مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان حمایت از تولیدکنندکان و مصرف کنندگان از ترخیص کالاهای وارداتی از گمرکات خبر داد و بیان کرد: در یک ماه گذشته افزون‌بر 4 میلیون تن کالای اساسی از گمرکات ترخیص شده و ترخیص این کالاها ادامه دارد.

معاون وزیر صمت با تاکید بر تامین گوشت مرغ خاطر نشان کرد: در این راستا وزارت جهاد کشاورزی موظف است در 2 ماه آخر سال ماهانه 130 هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های سراسر کشور داشته باشد که پس از تولید به بازار عرضه می‌شود.

تابش بابیان اینکه "التهاب قیمت گوشت مرغ در بازار به‌زودی برطرف می‌شود" افزود: ذخیره استراتژیک گوشت سفید و قرمز به اندازه کافی موجود است و نگرانی وجود ندارد.

وی، با بیان اینکه "بازرسی و نظارت در قالب گشت‌های مشترک در بازار و بررسی قیمت‌ها افزایش یافته است" تاکید کرد: در این راستا تعزیرات حکومتی با افزایش شعب نسبت به تسریع در رسیدگی پرونده‌های تخلف در بازار و اصناف اقدام می‌کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه "قیمت کالاها تا پایان سال افزایش نمی‌یابد" گفت: سازمان حمایت از تولیدکنندکان و مصرف کنندگان بررسی قیمت هیچ کالایی در دستور کار ندارد و با آرامش شاخص‌های کلان اقتصادی، مردم از لحاظ قیمت نگرانی نداشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین