کد خبر: ۶۹۸۵۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

کدام استاندار خوزستان بازداشت شد؟

در حالی که پس از انتشار خبر بازداشت استاندار اسبق خوزستان، در برخی شبکه‌های اجتماعی عنوان شد که استاندار بازداشت شده غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان است، ساعتی پیش خبرگزاری فارس خبر داد که استاندار بازداشت شده در خوزستان، شریعتی نیست.
کدام استاندار خوزستان بازداشت شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری فارس که خبر بازداشت استاندار سابق خوزستان را منتشر کرده بود، حالا نوشته است: پیرو انتشار خبر بازداشت یکی از استانداران اسبق خوزستان، اخباری در شبکه های اجتماعی مبنی بر بازداشت استاندار سابق خوزستان منتشر شده در حالیکه فرد بازداشتی غلامرضا شریعتی نیست. اتهامات وارده در یک پرونده اقتصادی مربوط به یکی از استانداران پیش از شریعتی است.

در حالی که خبرگزاری اصولگرای فارس و نزدیک به سپاه خبرهای مبهمی در این خصوص منتشر کرده و باعث بروز شایعه‌هایی در فضای مجازی شده است؛ معلوم نیست که چرا مسئولان قضایی در این خصوص شفاف‌سازی نمی کنند!

در روزهای اخیر دو نماینده تهران در مجلس از حضور شریعتی در دادسرا خبر داده‌اند و گفته‌اند غلامرضا شریعتی استاندار سابق نیز با اتهاماتی در زمینه حمایت از متهمان فساد ارزی مواجه است .

نادری نماینده تهران در هفته جاری در توییتی نوشت : خبرها حاکی از آن است که پرونده شریعتی استاندار سابق خوزستان به اتهام اعمال نفوذ در پرونده ابرمتهم ارزی و مالک ‎هفت تپه (اسدبیگی)، این هفته در دستگاه قضایی به جریان افتاد. ایشان در راهروهای دادسرا و پشت درب اتاق بازپرس مشاهده شده است.

شریعتی: من بازداشت نشده‌ام

غلامرضا شریعتی رئیس فعلی سازمان ملی استاندارد نیز در واکنش به این شایعه‌ها گفته است: در یک خبری آمده بود من بازداشت شده‌ام و البته اشتباه است. در جایی نوشته بود استاندار اسبق بازداشت شده است، قاعدتا من نیستم و من الان هم در جلسه‌‌ی کاری هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین