کد خبر: ۶۹۸۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۳:۰۴
الهام امین زاده:

روسیه به منافع ایران نمی‌اندیشد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: الهام امین‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی معتقد است روسیه در روابط خود با کشورهای دیگر تنها به منافع خود فکر می‌کند.

نماینده تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در خصوص اطمینان احمدی‌نژاد به صادر نشدن قطعنامه علیه ایران و شدت گرفتن احتمال تصویب قطعنامه سوم گفت: «‌1+5 هنوز به اجماعی درمورد ایران نرسیده است».

امین زاده افزود: «اکنون شرایط ایران نسبت به زمانی که گزارش امنیتی سازمان‌های آمریکایی و گزارش آژانس و بازرسان علیه ما صادر شده بهتر است و تقریبا هیچ منبع حقوقی علیه ایران وجود ندارد. حتی آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند که ایران تخلفی نکرده است و صدور قطعنامه‌ای علیه ایران بعید است».

وی اظهار داشت: «به نظر من در کنار رایزنی‌های سیاسی، رایزنی حقوقی  نیز باید با کشورهای دیگر افزایش یابد».

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: «متاسفانه قطعنامه‌هایی که علیه ایران صادر می‌شود آنقدر تند و همراه با بی‌ انصافی است که حتی اگر با چانه زنی روسیه تعدیلی هم شود باز به نفع آمریکایی‌ها خواهد بود».

نماینده تهران گفت: «متاسفانه تعاملات ایران با روسیه را نمی‌توانیم خیلی عمیق بدانیم. به هر حال تمام کشورها ابتدا به منافع خودشان می‌اندیشند و تا زمانی که روسیه منافع خود با ما را در ترازوی روابط با آمریکا بسنجد به ایران نمی‌اندیشد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۸۶/۱۱/۱۳
0
0
خداروشكر كه بالاخره يكي پيدا شدو فهميد كه هر كشوري منطقا بايد به منافع كشور خودش فكر كنه نه يه كشور ديگه!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین