کد خبر: ۶۹۸۵۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵

واژگونی وانت تویوتا در محور راز/ ۲ نفر کشته شدند

رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: واژگونی یک دستگاه وانت تویوتا در محور راز و جرگلان - بجنورد منجر به کشته شدن ۲ تن و مجروح شدن یک نفر دیگر شد.
واژگونی وانت تویوتا در محور راز/ ۲ نفر کشته شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز پنجشنبه اظهار داشت: این سانحه عصر امروز در کیلومتر ۳۱ محور راز به بجنورد گزارش شده است.

وی افزود: در این حادثه ۲ سرنشین این خودرو به دلیل شدت جراحات در دم فوت کردند و راننده خودرو نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

رییس پلیس راه خراسان شمالی افزود: برابر اعلام کارشناس تصادفات علت این حادثه بی توجهی به مقابل، ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده تویوتا عنوان شده است.

آتش سوزی پژو ۲۰۷

رییس پلیس راهور بجنورد هم از برخورد یک دستگاه سواری ۲۰۷ با سواری پراید و وانت نیسان در بلوار خلیج فارس در مسیر بجنورد - بش قارداش و مصدوم شدن ۳ نفر خبر داد.

سرهنگ هادی پرویزیان اظهار داشت: در این سانحه یک دستگاه سواری ۲۰۷ که در حال حرکت به سمت بش قارداش بوده است با یک دستگاه پراید برخورد کرده بود که بر اثر آن ۲ سرنشین ۲۰۷ و یک سرنشین پراید زخمی شدند.

وی خاطرنشان کرد: خودرو ۲۰۷ به علت عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت بالا از مسیر منحرف و پس از برخورد با جدول میانی و تیر برق به مسیر مخالف جاده وارد و با ۲ خودرو پراید و وانت نیسان برخورد کرده بود.

رییس پلیس راهور بجنورد با بیان اینکه در اثر این برخورد سواری ۲۰۷ دچار آتش سوزی شده و به صورت کامل سوخت، گفت: در این حادثه سه نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند که به بیمارستان منتقل شدند.

راننده ۲۰۷ علت انحراف ناگهانی خود از مسیر را جلوگیری از برخورد با یک سگ عنوان کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین