کد خبر: ۶۹۸۷۳۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵

توقف گل‌گهر مقابل مس رفسنجان در شهرآورد کرمان

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در شهرآورد استان کرمان مقابل مس رفسنجان متوقف شد.
توقف گل‌گهر مقابل مس رفسنجان در شهرآورد کرمان
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی شهر سیرجان به قضاوت رضا کرمانشاهی به مصاف دیگر نماینده استان کرمان در لیگ برتر یعنی مس رفسنجان رفت که این مسابقات در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

گل‌گهر که در اولین دیدار نیم فصل دوم برابر سپاهان شکست خورده بود، به دنبال جبران آن نتیجه مقابل مس بود و از طرفی شاگردان محمد ربیعی هم دنبال کسب اولین برد در نیم فصل دوم بودند.

در نیمه نخست سپاهان چندین و چند موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کرد و مس هم چشم به ضد حملات دوخته بود. از طرفی در شوع نیمه دوم شاگردان قلعه نویی تا آستانه باز کردن دروازه میهان خود پیش رفتند که ضربه اول به تیر دروازه مس خورد و دربرگشت هم نوش صوفیانی به زیبایی دروازه تیمش را با عکس العملی دیدنی نجات داد.

با این حال تلاش دو تیم در طول ۹۰ دقیقه برای گلزنی ثمری نداشت تا این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه بیابد.

مسیح زاهدی و قائم اسلامی خواه در این دیدار از مس رفسنجان از داور اخطار دریافت کردند.

ترکیب گل‌گهر:

علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، مهران گلزاری(علیرضا ابراهیمی)، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، سعید صادقی، مرتضی تبریزی(علی اصغر آشوری)، یونس شاکری و گادوین منشا.

ترکیب مس رفسنجان:

داود نوشی‌صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، هومن ربیع‌زاده، محسن طرحانی محمد امینی)، سجاد آشوری(مهرداد آوخ)، مهدی کیانی، قائم اسلامی‌خواه(علیرضا نقی زاده)، مهرداد رضایی، فراز امامعلی(محسن آذرباد) و محمد قاضی.

با این نتیجه مس رفسنجان ۲۴ امتیازی شد و به رده هفتم جدول رسید. گل‌گهر هم با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم هم استانی خود در رده هشتم قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین