کد خبر: ۶۹۸۸۵۰
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

خودکشی صدابردار فیلم «سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها»

صدابردار فیلم سینمایی «سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها» که هفته گذشته جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم را گرفت، در سن ۳۵ سالگی خودکشی کرد.
خودکشی صدابردار فیلم «سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها»
آفتاب‌‌نیوز :

ماکیل ولف اسنایدر صدا بردار فیلم سینمایی «سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها» بعد از سال‌ها درگیری با افسردگی جدی در سن ۳۵ سالگی دست به خودکشی زد.

اسنایدر توسط پدرش در روز یکم مارس پیدا شد که چند روز بعد از آنکه کسی از وی خبر نداشت به خانه او می‌رود و با جسد او روبرو می‌شود. پدر اسنادیر خبر مرگ او را اعلام کرد و از سال‌ها درگیری او با بیماری‌های روانی پرده برداشت. پدرش معتقد است او پیش از آنکه بتواند نتیجه کارش را در گلدن گلوب ببیند خودکشی کرده است.

از پدر او همچنین در مورد نقش تعطیلی‌های مربوط به کرونا در تشدید شرایط نامساعد پرسیده شد و او نیز گفت: می‌توانیم متصور شویم که کووید ۱۹ هم نقشی را در افزایش تنهایی و انزوای او داشت، اما قطعا مسائلی فراتر از این هم برای او پیش آمده بود.

اسنایدر در فیلم سینمایی «خانه‌به‌دوش‌ها» با کلویی ژائو همکاری کرده بود. فیلمی با بازی فرانسیس مک دورمند در نقش یک بی خانمان که به سمت غرب آمریکا در حال مهاجرت است. این فیلم یکشنبه گذشته جایزه بهترین فیلم و کارگردانی گلدن گلوب را دریافت کرد و تاریخ ساز شد. اسنایدر پیش از این هم در فیلم سینمایی «سوارکار» محصول سال ۲۰۱۷ نیز همکاری کرده بود.

اسنایدر در سال ۲۰۱۱ با فیلم اسپانیایی «اشغالگر» فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده بود و در زمینه تلویزیون هم در پروژه‌هایی مثل «فال نیک» از آمازون حضور داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین