کد خبر: ۶۹۹۰۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
تبلیغات

بهترین دستگاه وافل‌ساز در ایران در مارکت نوید

استفاده از تجهیزات صنعتی مانند وافل‌ساز سابقه خیلی طولانی در کسب و کار و خانواده‌های ایران ندارد. اما در همین مدت کم به دلیل فراهم آوردن قابلیت‌ها و کیفیت‌های عالی محبوبیت فراوانی در میان کاربران کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و حتی خانواده‌ها پیدا نموده است.
آفتاب‌‌نیوز :

دستگاه وافل‌ساز، از جمله دستگاه‌های پخت و پز با کاربرد خانگی و صنعتی است که به کمک آن نوعی شیرینی به نام وافل طبخ می‌شود که از حرارت دادن خمیر بین دو سطح چرب و داغ شده وافل ساز تهیه می‌شود. وافل می‌تواند یک صبحانه خوشمزه یا یک میان وعده عالی برای عصرانه اعضای خانواده باشد. جهت تهیه شیرینی وافل داشتن دستگاه وافل ساز ضروری می‌باشد. در همین راستا سعی شده در گزارش پیش رو به معرفی هرچه بیشتر وافل و دستگاه وافل ساز ارائه شده در سایت مارکت نوید به همراه یک دستگاه کاربردی دیگر ارائه شده در همین مارکت به نام دستگاه پشمک ساز بپردازیم.

معرفی وافل و دستگاه وافل‌ساز:

وافل یک خمیر ترد و شیرین شبیه بیسکوییت است که به پنکیک نیز بی‌شباهت نیست و مواد اولیه خمیر آن آرد، تخم مرغ و شیر می‌باشد و به دو صورت سنتی و صنعتی تولید می‌شود. کاربرد وافل‌ها در کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها به عنوان دسر، میان وعده و صبحانه می‌باشد و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. سرو وافل در کنار شکلات، بستنی، برش‌هایی از موز یا توت فرنگی طعم دلچسب و بی‌نظیری به آن می‌دهد. اما برای تهیه داشتن یک دستگاه وافل ساز یک امر ضروری است که به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات آماده سازی غذا در انواع خانگی و صنعتی برای تهیه‌ی انواع وافل‌های ترد بلژیکی، مربعی، گرد و ... در بازار ارائه می‌شود.

بهترین دستگاه وافل ساز در ایران در مارکت نوید

استفاده از تجهیزات صنعتی مانند وافل‌ساز سابقه خیلی طولانی در کسب و کار و خانواده‌های ایران ندارد. اما در همین مدت کم به دلیل فراهم آوردن قابلیت‌ها و کیفیت‌های عالی محبوبیت فراوانی در میان کاربران کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و حتی خانواده‌ها پیدا نموده است. در ادامه باید ذکر نمود که با اینکه وافل یکی از زیر منو‌های بسیار خوشمزه و جذاب در رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها است، اما مانند هر غذای دیگری که آشپز تعیین کننده مزه و طعم آن است، بهترین وافل‌ها را نیز باید از بهترین وافل ساز‌ها انتظار داشته باشید. استفاده از یک وافل ایده آل برای این کار می‌تواند عاملی برای ترغیب مشتریان برای حضور چند‌باره در یک کافی شاپ باشد. این حداقل کاری است که صاحب یک کافی شاپ می‌تواند برای افزایش میزان فروش خود در کافی شاپ انجام دهد.

از طرفی فست فود‌ها نیز برای ارائه یک منوی خوشمزه و لذیذ باید بهترین دستگاه‌ها را در اختیار داشته باشند. خراب شدن یک قطعه از وافل ساز بی کیفیت می‌تواند منجر به کاهش کیفیت وافل‌ها در فست فود‌ها شود. رواج استفاده از وافل ساز‌ها در خانه‌ها باعث استفاده کاربران خانگی از قابلیت‌های این دستگاه برای نوش جان نمودن صبحانه‌های لذیذ شده است. کاربران خانگی باید بدانند که هر دستگاه برقی حساسیت‌های خاص خود را دارا می‌باشد. از این رو در هنگام خرید آن‌ها باید نهایت دقت را به کار ببندند.

نکات مهم در خرید دستگاه وافل ساز:

از جمله نکات مهم در تهیه این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

بهترین دستگاه وافل‌ساز در ایران در مارکت نوید

  • توزیع مناسب حرارت به خمیر برای تهیه یک وافل یکدست و دارای یک مرکز هموار و هوا دیده و نرم و لبه‌هایی ترد و طلایی
  • دارای سرعت پخت مناسب
  • دارای صفحات نچسپ جهت کمک به خارج کردن وافل به صورت یکپارچه و یک دست از دستگاه و همچنین سهولت در شست و شو
  • شکل، اندازه و کمیت
  • دارای چراغ نشانگرجهت متوجه شدن از اتفاقات در حال وقوع در حین پخت
  • متناسب با فضای آشپزخانه از لحاظ جاگیری.
  • سهولت در تمیز کردن به خاطر نوع نچسب بودن آن به کمک یک دستمال مرطوب و مدلی با صفحات قابل حمل و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

در اینجا به معرفی دستگاه وافل‌سازی خواهیم پرداخت که تمام ویژگی‌های ذکر شده در بالا را دارد و از کیفیت و مرغوبیت کافی نیز برخوردار است و آن برندی نیست جز وافل ساز کاراجا Fun Day ساخت ترکیه که در مارکت نوید برای متقاضیان عزیز عرضه می‌شود. در معرفی وافل ساز کاراجا باید عرض شود این دستگاه دارای وزن ۱.۸۵ کیلوگرم و توان مصرفی بالا می‌باشد. این دستگاه دارای دو صفحه در لبه بالایی و لبه پایینی می‌باشد و جنس صفحه پخت آن از گرانیت با کیفیت و نچسب است. صفحات وافل ساز کاراجا به راحتی قابل جداسازی و شستشو هستند و می‌توان آن را به صورت دستی و یا داخل ماشین ظرفشویی به راحتی و بدون نگرانی شست و شو داد. این دستگاه محصول کشور ترکیه می‌باشد و می‌تواند انواع غذا‌ها و میان وعده‌ها را به سرعت و در عرض ۴ دقیقه آماده کند.

وافل‌ساز کاراجا قابلیت باز شدن ۹۰ درجه‌ای دربش وجود دارد و طراحی ارگونومیک زیبایی دارد. همچنین این دستگاه دارای دسته‌های مخصوص می‌باشد که به هیچ عنوان گرما را از خود عبور نمی‌دهد و باعث سوختن دست نمی‌شود. برای تهیه و سفارش این دستگاه می‌توانید با مراجعه به مارکت نوید، ثبت سفارش نمایید تا در اسرع وقت به درب منزل یا محل کار شما ارسال شود.

دستگاه پشمک ساز پرنسس مدل ۲۹۲۹۹۳

در ادامه به معرفی یکی دیگر از محصولات ارائه شده در مارکت نوید به نام دستگاه پشمک ساز با نام تجاری پشمک ساز پرنسس مدل ۲۹۲۹۹۳ خواهیم پرداخت. اگر اهل تهیه این دسر شیرین و پرخاطره دوران کودکی هستید تا پایان گزارش ما را همراهی نمایید.

تاریخچه پشمک

بهترین دستگاه وافل‌ساز در ایران در مارکت نوید

" می‌کشد کشکک بچربی هر زمان مشتاق را       می‌برد پشمک به شیرینی دل عشاق را"

معروف‌ترین پشمک ایرانی در شهر یزد تولید می‌شود که تاریخچه آن به سال ۱۲۹۵ خورشیدی برمی‌گردد، که شیرینی سازی حاج خلیفه رهبر و شرکا در آن زمان تولید و در خصوص صادرات آن به اقصی نقاط دنیا اقدام می‌نمود. امروزه این شیرینی خوشمزه دوران کودکی به شیوه‌های مختلف تهیه و در بازار عرضه می‌شود. از نوع بسته بندی با طعم‌های مختلف و یا دارای روکش شکلات و نوع چوبی که دیگر می‌توان گفت کمتر در سطح شهر یا شهربازی‌ها دیده می‌شود. اما امروزه با وجود دستگاه‌های پشمک ساز از نوع چوبی می‌توان دوباره خاطرات کودکی خود را در منل برای خود زنده کرد و همچنین یک پشمک تازه و خوشمزه فرزندان تهیه نمود.

از جمله این دستگاه‌ها، دستگاه پشمک ساز پرنسس است که یک محصول متفاوت و منحصر به فرد می‌باشد که می‌توان بدون نگرانی از آسیب دیدن و یا حساسیت برای کودکان پشمک‌ها را در خانه آماده نمود. این دستگاه دارای موتوری با توان ۴۰۰ وات با قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی می‌باشد. با استفاده از این محصول می‌توان در مدت زمان کوتاهی و تنها با فشار دادن یک دکمه پشمکی بی‌نهایت خوشمزه تهیه و سرو نمود. ظرف یا کاسه‌ای که برای این پشمک ساز حرفه‌ای در نظر گرفته شده است به راحتی از دستگاه جدا می‌شود. تمیزکاری ظرف این دستگاه به راحتی با ماشین ظرفشویی امکان پذیر است.

طراحی پایه‌های این محصول به شکل ضد لغزش و ضد لرزش جهت ممانعت و جلوگیری کردن از لیز خوردن و سرخوردن دستگاه در حین انجام فعالیت انجام شده است. پیمانه مدرج این محصول کمک می‌کند تا به آسانی میزان شکر مصرفی در تهیه پشمک را مدیریت نمود. یک چراغ نشانگر در دستگاه برای اطلاع از وضعیت دستگاه در حین فعالیت طراحی شده است. با روشن نمودن پشمک ساز، عملیات هیجان انگیز پشمک سازی آغاز شده و المنت‌های قرار گرفته در داخل محصول خیلی سریع شروع به چرخیدن می‌کنند و پشمک به صورت رشته‌ای از دستگاه خارج می‌شود.

برای تهیه این دستگاه نیز می‌توانید به فروشگاه آنلاین نوید مارکت مراجعه نمایید.

راه ارتباطی:

www.marketnavid.com

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین