کد خبر: ۶۹۹۲۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
کامبک سه‌ویا تکمیل نشد

صعود دورتموند با درخشش هالند

دورتموند با درخشش دوباره ستاره نروژی خود موفق شد در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت از سد سه‌ویا گذشته و به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.
صعود دورتموند با درخشش هالند
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های دورتموند آلمان و سه‌ویا اسپانیا سه‌شنبه شب در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه «سیگنال ایدونا پارک» به مصاف هم رفتند که زنبورهای آلمانی با نتیجه ۲ بر ۲ به تساوی رسیدند و در مجموع با حساب پنج بر چهار برنده شده و به مرحله یک چهارم راه پیدا کردند.

مانند دیدار رفت، ستاره این بازی هم ارلینگ هالند نروژی بود. ستاره جوان دورتموند همانند دیدار رفت ۲ گل زد. او ابتدا در دقیقه ۳۵ روی پاس مارکو رویس تیمش را پیش انداخت و سپس در دقیقه ۵۴ از روی نقطه پنالتی دبل کرد. البته گل دوم او حواشی زیادی داشت. پنالتی با تصمیم var گرفته شد و سپس در مرحله نخست پنالتی هالند به وسیله یاسین بونو مهار شد اما مجددا var تصمیم به تکرار گرفت. هالند در این بین با گلر مراکشی سه‌ویا درگیر شد و پس از اینکه پنالتی دومش را گل کرد به سمت بونو خوشحالی کرد و کارت زرد گرفت.

در ادامه سه‌ویا برای جبران پیش آمد و موفق شد در دقیقه ۶۸ با پنالتی یوسف النصیری فاصله را کم کند. این بازیکن در دقیقه ۹۶ گل دوم خودش و تیمش را هم زد اما این برای بازگشت شاگردان یولن لوپتگی کافی نبود و زمان اجازه تکمیل شدن کامبک را نداد. دورتموند بعد از برد سه بر ۲ در اسپانیا، این بار با نتیجه ۲ بر ۲ به تساوی رسید ولی با برد پنج بر چهار در مجموع راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین