کد خبر: ۶۹۹۳۷۶
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
تبلیغات

چه خدماتی را از مراکز تعمیر و خدمات لپ تاپ و پرینتر بخواهیم؟

یکی از راه‌های شناخت و تشخیص مراکز تعمیر معتبر و ناشناخته از هم، توجه به گارانتی خدماتی است که ارائه می‌کنند. تعمیرگاه‌های با سابقه تمامی خدمات خود، اعم از تعمیر پرینتر و لپ تاپ و... را تا چند ماه گارانتی کرده و در صورت بروز مشکل در طی این مدت، دستگاه را دوباره به رایگان تعمیر می‌کنند.
چه خدماتی را از مراکز تعمیر و خدمات لپ تاپ و پرینتر بخواهیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

فرقی نمی‌کند که دانش آموز باشید یا خانه دار، شاغل باشید یا دانشجو، در هر صورت برای انجام امور ضروری و اداری به لوازمی مانند لپ تاپ و پرینتر نیاز دارید. پس زمانیکه پرینتر و لپ تاپ، به دلیل استفاده و نگهداری نامناسب در خانه یا اداره از کار افتاده و خراب می‌شوند، برای جلوگیری از به عقب افتادن کار‌ها، باید به دنبال مرکز معتبری برای سرویس و تعمیر آن‌ها باشید.

زیرا با توجه به قیمت خرید بالایی که لپ تاپ و پرینتر دارند، نمی‌توان به سرعت جایگزینی برای آن‌ها پیدا کرد. به همین دلیل بهتر است که، شانس خود را با تعمیر و دادن عمر دوباره به لوازم قدیمی امتحان کنید.

چگونه تعمیرگاه معتبر برای لپ تاپ و پرینتر را پیدا کنیم؟

لوازم دیجیتال و ماشین‌های اداری، قیمت خرید بالایی دارند، قطعات به کار رفته در هر دو این وسایل گران قیمت و حتی کمیاب بوده و همچنین اطلاعات ذخیره شده روی هارد لپ تاپ، برای کاربران بسیار مهم است. تمامی این عوامل باعث می‌شوند، برای سرویس و تعمیر لپ تاپ و پرینتر، به دنبال مرکزی معتبر و با سابقه باشید.

باید برای پیدا کردن تعمیرگاه، تحقیق کافی داشته و از روی آگاهی انتخاب کنید. زیرا این احتمال وجود دارد که، با سپردن وسایل به مراکز تعمیر ناشناخته، قطعات بی کیفیت جایگزین قطعات اصلی شده و یا تعمیرکار از تخصص و مهارت کافی برخوردار نباشد. همچنین ممکن است بعد از بازگردانندن وسیله، برخی از قطعه‌ها گم و یا آسیب دیده باشند و مرکز تعمیر ناشناخته نیز، مسئولیتی را قبول نکند.

با توجه به حساسیت این موضوع، باید سرویس و تعمیر ات دستگاه‌هایی مثل پرینتر و لپ تاپ را به مراکز تعمیر معتبر و نام آشنا سپرد. برای همین باید در این مراکز به خدماتی که در زمینه لپ تاپ، پرینتر و کارتریج ارائه می‌شود، دقت کنید.

چه خدماتی را از مراکز تعمیر و خدمات لپ تاپ و پرینتر بخواهیم؟

آشنایی با خدمات سرویس و تعمیر انواع نوت بوک و لپ تاپ در مراکز معتبر

لپ تاپ ایسوس داشته باشید یا سونی، سامسونگ یا اچ پی، تفاوتی ندارد. بالاخره زمانی می‌رسد که، لپ تاپ هنگ کرده، داغ می‌کند و یا یکی از قطعات آن می‌شکند و در نهایت از کار می‌افتد. در چنین شرایطی مراکز تعمیر معتبر، برای رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه خدمات متفاوتی را عرضه می‌کنند که در این جا به چند مورد خدمات نرم افزاری اشاره می‌کنیم:

نصب درایور‌های لپ تاپ
بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد دیسک
نصب نرم افزار‌های عمومی و تخصصی
نصب آنتی ویروس
بکاپ گرفتن از اطلاعات
نصب و ارتقا سیستم عامل
و...

اگر برای عیب یابی لپ تاپ، باید قطعه‌ای از دستگاه را تعمیر و یا تعویض کرد باید از خدمات سخت افزاری استفاده کرد که شامل:

تعمیر و تعویض پاور لپ تاپ
تعمیر و تعویض سیم شارژر
تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ
تعمیر و تعویض کیبورد
تعمیر و تعویض مادر برد لپ تاپ
تعمیر LCD لپ تاپ
تعمیر و تعویض فن و خنک کننده

موارد گفته شده، برخی از خدمات سخت افزاری و نرم افزاری بودند که برای عیب یابی لپ تاپ در مراکز معتبر تعمیر ارائه می‌شوند. در برخی از تعمیرگاه‌های با سابقه، خدمت سرویس دوره‌ای نیز انجام می‌شود. سرویس دوره‌ای یک مرحله قبل از تعمیر دستگاه بوده و ایرادات کوچک و نقص‌های فنی جزئی که به مرور زمان و با مستهلک شدن قطعات به مشکلاتی جدی تبدیل می‌شوند را برطرف می‌کند.

چه خدماتی را از مراکز تعمیر و خدمات لپ تاپ و پرینتر بخواهیم؟

پروسه تعمیر ماشین‌های اداری و پرینتر در تعمیرگاه‌های معتبر و با سابقه

اگر از کاربران پرینتر باشید، گاهی اوقات در حین استفاده از آن با مشکلاتی مواجه می‌شوید که فرایند پرینت را سخت و یا غیر ممکن می‌کند. پرینت نگرفتن پرینتر، کند شدن عمل چاپ، گیر کردن کاغذ و پرینت دو صفحه روی هم، برخی از ایراداتی هستند که در حین کار با پرینتر با آن مواجه خواهید شد.

گاهی اوقات می‌توان این مشکلات را با بررسی اتصالات و کابل‌های دستگاه و راه اندازی مجدد آن رفع کرد. اما برای عیب یابی و برطرف کردن مشکلات جدی‌تر باید، از تعمیرگاه‌های معتبر کمک گرفت.

اغلب ماشین‌های اداری، قابل انتقال به تعمیرگاه نیستند و باید در محل تعمیر شوند. اما در مراکز تخصصی، علاوه بر تعمیر در محل، در صورت رضایت شما، دستگاه به تعمیرگاه منتقل شده و هیچ هزینه‌ای بابت حمل و نقل دریافت نخواهد شد.

برخی از تعمیرگاه‌های شناخته شده در حوزه عیب یابی ماشین‌های اداری، در طی مدت تعمیر دستگاه، به شرکت‌ها و اشخاص پرینتر جایگزین می‌دهند تا وقفه‌ای در کارشان ایجاد نشود. همچنین با ارائه برخی خدمات VIP، ماشین‌های اداری را در یک روز تعمیر و به مشتری تحویل می‌دهند.

راه‌های شناخت و تشخیص مراکز تعمیر معتبر

یکی از راه‌های شناخت و تشخیص مراکز تعمیر معتبر و ناشناخته از هم، توجه به گارانتی خدماتی است که ارائه می‌کنند. تعمیرگاه‌های با سابقه تمامی خدمات خود، اعم از تعمیر پرینتر و لپ تاپ و... را تا چند ماه گارانتی کرده و در صورت بروز مشکل در طی این مدت، دستگاه را دوباره به رایگان تعمیر می‌کنند.

همچنین در طی پروسه عیب یابی دستگاه، با استفاده از سامانه پیامکی، مشتری را از مرحله به مرحله تعمیر آگاه می‌کنند. سرویسکاران این مراکز نیز، از تجربه و مهارت کافی برای عیب یابی لوازم دیجیتال و ماشین‌های اداری برخوردار بوده و آن‌ها در اسرع وقت تعمیر می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین