کد خبر: ۶۹۹۳۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
تبلیغات

آیا قیمت نیسان ایکس تریل نسبت ‌به آپشن‌های آن می‌ارزد؟

قیمت ایکس تریل نیز به‌مانند سایر کراس‎اوور‌های شرکت‌های بزرگ جهانی، نسبتا بالاست و برای خرید آن باید بودجه هنگفتی را کنار بگذارید.
آیا قیمت نیسان ایکس تریل نسبت ‌به آپشن‌های آن می‌ارزد؟
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از کراس‎اوور‌های محبوب در بازار کشورمان، نیسان ایکس تریل است. این خودرو ژاپنی در سال ۲۰۰۰ به‌عنوان یکی از تولیدات شرکت نیسان معرفی شد که با استقبال خوبی نیز مواجه گردید. از سال ۲۰۰۰ تاکنون دو نسل دیگر از این خودرو وارد بازار جهانی خودرو شد. نسل سوم نیسان ایکس تریل، یک خودرو سه ردیفه است که هفت صندلی را در خود جای داده است. قیمت ایکس تریل نیز به‌مانند سایر کراس‎اوور‌های شرکت‌های بزرگ جهانی، نسبتا بالاست و برای خرید آن باید بودجه هنگفتی را کنار بگذارید. به‌هرحال، این خودروی ساخت شرکت نیسان، در بازار‌های جهانی به‌خوبی مورد استقبال قرار گرفته و در بازار کشور ایران نیز تا حدی توانسته است جایگاه خود را پیدا کند. در این مقاله سعی می‌کنیم که ارزش خرید این کراس‎اوور ژاپنی را موردبررسی قرار دهیم. آپشن‎های موجود در این شاسی‌بلند را بررسی می‌کنیم و اطلاعاتی را در رابطه با قیمت نیسان ایکس تریل با توجه به آپشن‎هایش در اختیار شما خواهیم گذاشت.

نیسان ایکس تریل، کراس‎اووری در سه نسل مختلف

نسل اول این کراس‎اوور با کد اتاق T۳۰ در سال ۲۰۰۰ در نمایشگاه پاریس به نمایش گذاشته شد. در سال ۲۰۰۷، نسل دوم این خودرو با کد T۳۱ وارد بازار شد. نسل دوم این خودرو نتوانست به اندازه نسخه اول خود، نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند و به همین دلیل، در سال ۲۰۱۳، تولید این نسل از نیسان ایکس تریل متوقف شد. در همان سال، شرکت نیسان، تغییراتی در نسل دوم این خودرو ایجاد و آن را وارد بازار کرد. این سری از نیسان ایکس تریل که امروزه، رد چرخ‌های آن را در جاده‌های کشور خودمان نیز می‌بینیم، توانست به‌سرعت توجه همه را به خود جلب کند و جایگاه مناسبی در بازار جهانی خودرو برای خود دست‌وپا کند. در سال ۲۰۱۷، نسل سوم نیسان ایکس تریل با کد T۳۲ روانه بازار شد. نسل سوم این کراس‎اوور نسبت به دو نسل قبل خود، زیباتر به نظر می‌رسید و تجهیزات مدرن‌تری در آن تعبیه شده بود و همین موارد باعث شد که این نسل از نیسان ایکس تریل نیز به فروش بالایی در بازار جهانی دست پیدا کند.

ایکس تریل، خودرویی با امکانات بالا

آیا قیمت نیسان ایکس تریل نسبت ‌به آپشن‌های آن می‌ارزد؟

این خودرو یکی از پرفروش‌ترین کراس‎اوور‌های جهان است که البته قیمت بالایی نیز دارد؛ اما آیا قیمت ایکس تریل با آَپشن‎هایی که دارد متناسب است؟ آیا ویژگی‌هایی که این خودرو در اختیار راننده قرار می‌دهد با قیمتی که برای آن تعیین شده، در تناسب است؟ همان‌گونه که گفتیم، قیمت نیسان ایکس تریل، نسبتا بالاست و امکان خرید آن برای همگان وجود ندارد، اما با توجه به ویژگی‌های این کراس‎اوور و آپشن‎هایی که در آن تعبیه شده است، می‌توان گفت که ارزش خرید این خودرو بسیار بالاست. درواقع، هرچند خریدار، مبلغ زیادی را برای خرید این خودرو هزینه می‌کند، اما به ازای آن، خودرویی با امکانات بسیار بالا نیز تحویل می‌گیرد. می‌توان گفت هر آنچه باید در خودرویی با این قیمت وجود داشته باشد، ما در نیسان ایکس تریل می‌بینیم. در ادامه، برخی از مهم‌ترین آپشن‎های نیسان ایکس تریل را موردبررسی قرار می‌دهیم:

سیستم نوربالای اتوماتیک

این سیستم که به‌طور اختصاری به سیستم AHB نیز شناخته می‌شود، در شب‌های تاریک می‌تواند پهنای دید راننده را گسترش دهد تا رانندگی ایمنی‌تری داشته باشد. این سیستم، زمانی که جاده، خلوت باشد، به‌طور خودکار، نوربالا را فعال می‌کند و زمانی که خودرویی در جاده مشاهده شود، به منظور عدم مزاحمت برای راننده خودروی مشاهده‌شده، به‌صورت اتوماتیک، نوربالا را غیرفعال می‌کند.

سیستم هشداردهنده LDW

آیا قیمت نیسان ایکس تریل نسبت ‌به آپشن‌های آن می‌ارزد؟

زمانی که شما در مسیر خود در حال حرکت هستید، خودرو، تمام خطوط جاده را بررسی می‌کند و در صورت خروج خودرو از مسیر حرکتی خود، سریعا به راننده هشدار می‌دهد. این سیستم در مواقعی که راننده دچار خواب‌آلودگی شده است، می‌تواند از بروز حوادث جلوگیری کند.

دیر خاموش شدن چراغ‌های خودرو در محیط‌های تاریک

زمانی که شما در یک محیط تاریک از خودرو خارج می‌شوید، چراغ‌ها تا حدود ۳۰ ثانیه روشن می‌مانند تا نور کافی در اختیار شما گذاشته شود.

سیستم HSA، کنترل حرکت در سربالایی‌ها

زمانی که شما در یک سربالایی، در حال حرکت هستید و به هر دلیلی ازجمله ترافیک سنگین مجبور به متوقف کردن خودرو هستید، این سیستم می‌تواند در کنترل خودرو، بسیار به شما کمک کند. درواقع، این سیستم باعث می‌شود که خودرو بعد از رها کردن پدال ترمز توسط شما، به سمت عقب حرکت نکند. خودرو تا زمانی که شما پدال گاز را فشار ندهید، در همین وضعیت باقی خواهد ماند.

از دیگر آپشن‎های موجود در نیسان ایکس تریل می‌توان به سیستم HDC، ترمز هوشمند موتور، سیستم تشخیص علائم ترافیکی، سیستم شناسایی اشیای متحرک، سیستم هشداردهنده برای نقاط کور، سیستم مونیتور دید ۳۶۰ درجه، سیستم هشداردهنده بروز تصادف از جلوی خودرو، سیستم ترمز اضطراری و سیستم کنترل پایداری دینامیکی اشاره کرد.

قیمت نیسان ایکس تریل

بدون شک، خریدار خودرو نیسان ایکس تریل، با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کند، انتظار یک خودرو با امکانات بالا را دارد. شرکت نیسان با توجه به آپشن‎هایی که در این کراس‎اوور قرار داده، انتظارات مشتریان را به‌خوبی پاسخ داده است. در جدول زیر، قیمت نیسان ایکس تریل را در سه مدل مختلف آن برای شما آورده‌ایم:

مدل خودرو                                     قیمت (تومان)

نیسان ایکس تریل ۲۰۱۶ فول شرکتی    ۱.۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰
نیسان ایکس تریل ۲۰۱۷ فول شرکتی    ۱.۴۸۰.۰۰۰.۰۰۰
نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ فول شرکتی    ۱.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰

*لیست قیمت‌ها مربوط به ۱۳ اسفند سال ۹۹ است.

گفتنی است که می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت نیسان ایکس تریل، از ابزار قیمت همراه مکانیک استفاده کنید. این ابزار قیمت، قیمت‌های به‌روز و کارشناسی شده خودرو‌ها را با دقت بالا در اختیار شما می‌گذارد.

سخن پایانی

نیسان ایکس تریل نیز مانند سایر خودرو‌های شرکت نیسان، امکانات زیادی را در خود جای داده است که رانندگی لذت بخشی را به مشتریان خود هدیه دهد. جدا از موضوع امکانات و آپشن‎های موجود در این کراس‎اوور، این خودرو به لحاظ ایمنی و زیبایی نیز توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد. همچنین، مصرف سوخت این خودرو، بسیار پایین است و شما می‌توانید با خرید این نیسان، تعداد دفعات مراجعه خود به پمپ‌بنزین را به طرز چشمگیری کاهش دهید. با توجه به آنچه در این مقاله بیان کردیم، می‌توان گفت که قیمت نیسان ایکس تریل، بسیار منصفانه به نظر می‌رسد و شما با انتخاب این خودرو، معامله‌ای خوب انجام داده‌اید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت نیسان ایکس تریل به‌صورت روزانه به سایت همراه مکانیک اینجا را کلیک کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین