کد خبر: ۶۹۹۴۹
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۲
رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:

اصولگرایان از فعالیت‌های بزرگان اصلاحات نگرانند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به دنبال برگزاری نشست مشترک هاشمی، خاتمی و کروبی و حمله هماهنگ به اصلاح‌طلبان از تریبون مجلس رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات این اقدامات را نشانه نگرانی برخی از تندروهای اصولگرا دانست.

علی محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در این باره اظهار داشت: «نفس این حملات نشان دهنده ناخرسندی و نگرانی جریان رقیب از این نشست‌هاست. به گونه‌ای که جریان مقابل از هر نوع اقدام هماهنگ و وحدت رویه‌ای که در مجموعه جریان اصلاحات اتفاق بیفتد به شدت نگران هستند و در جهت تخریب آن اقدام می‌کنند».

حاضری تصریح کرد: «علاوه بر تریبون مجلس، تریبون‌های عمومی و صدا و سیما نیز به شدت در آتش اختلاف‌افکنی در جبهه اصلاحات می‌دمند و خبرهای مربوط به جبهه اصلاحات را با خبرسازی پاتک می‌زنند».

وی افزود: «برگزاری این نشست درست برخلاف هدف آنها است. برخی از اعضای این جناح به دنبال ایجاد تفرقه در میان اصلاح‌طلبان بودند. بنابراین این نشست آنها را برآشفت».

حاضری اظهار عقیده کرد: «حملات هماهنگ علیه جبهه اصلاحات نشان دهنده کارساز بودن همدلی و همگرایی اصلاح‌طلبان است و همین مساله به شدت اصولگرایان را نگران کرده و در جهت تخریب آن اقدام می‌کنند».

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پایان با اشاره به نشست هاشمی، خاتمی و کروبی برای حل مساله رد صلاحیت‌های گسترده اصلاح‌طلبان گفت: «اگر جریان رقیب احساس کنند که اصلاح‌طلبان یک موضع هماهنگ در مورد ردصلاحیت‌ها می‌گیرند، واکنش و موضع‌گیری شدید است و هزینه‌های بیشتری به آنها تحمیل می‌کند این وحدت رویه و موضع هماهنگ جریان رقیب را به تجدیدنظر وادار خواهد کرد».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین