کد خبر: ۶۹۹۵۲۸
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

صعود گل گهر، ذوب‌آهن و فولاد به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

گل گهر سیرجان توانست با پیروزی برابر مس کرمان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.
صعود گل گهر، ذوب‌آهن و فولاد به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
آفتاب‌‌نیوز :

دو تیم فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان از ساعت ۱۵:۰۰ امروز (پنج‌شنبه) از مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف هم رفتند. این بازی در وقت قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید اما در نهایت گل گهر سیرجان توانست در وقت‌های اضافه با نتیجه دو بر یک پیروز شود و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

گل‌های گل گهر سیرجان را علی اصغر آشوری در دقیقه ۲۱ و علیرضا ابراهیمی در دقیقه ۱۱۲و گل مس کرمان را محمد علی صفیا در دقیقه ۹۴ به ثمر رساندند. هم‌چنین در این بازی پر برخورد علیرضا علیزاده از گل گهر و بهرام رشید فرخی از مس کرمان با گرفتن کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند.

برتری ذوب‌آهن مقابل شهرخودرو

تیم های فوتبال ذوب آهن و شهر خودرو از سری رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با برتری دو بر یک شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.

در این دیدار مجتبی حق دوست در دقیقه هشتم مسابقه موفق شد با ضربه سر سانتر ارسالی از سمت راست تیم فوتبال ذوب آهن توسط فرشاد محمدی مهر را به گل تبدیل کند.

گل دوم این دیدار نیز از سوی میلاد جهانی در دقیقه ۸۶ برای ذوب آهنی‌ها روی اشتباه مدافع و دروازه‌بان شهر خودرو به ثمر رسید و وی توانست دروازه خالی را پس از تعقیب توپ به تور بچسباند.

کار به همین جا ختم نشد و دو دقیقه بعد تیم فوتبال شهر خودرو روی اشتباه و گل به خودی عبدالله حسینی مدافع ذوب آهنی‌ها پس از ارسال توپ روی دروازه حریف به گل اول خود دست یافتند.

ماشین‌سازی صفر – فولاد ۳

ماشین‌سازی و فولاد در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان نکونام در تیم فولاد به پایان رسید تا او برنده تقابل با تیم مهدی پاشازاده باشد.

در این دیدار لوسیانو پریرا در دقایق ۶۲، ۸۰ و ۹۰ گل‌زنی کرد که گل نخست این بازیکن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. فولادی‌ها با این پیروزی به جمع شانزده تیم نهایی جام حذفی صعود کردند و پس از مشخص شدن تمامی تیم‌های صعود کرده و انجام قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی، رقیب‌شان در مرحله بعد را می‌شناسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین