کد خبر: ۶۹۹۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

برف و باران در جاده‌های ۲۲ استان کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۲ استان کشور خبر داد.
برف و باران در جاده‌های ۲۲ استان کشور
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی و نیز رصد انجام شده در مراکز کنترل ترافیک حاکی از آن است که در حال حاضر ترافیک در مقاطعی از محدوده سعیدآباد در آزدراه پردیس - تهران پرحجم است. همچنین تراکم تردد در آزدراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل گلشهر تا پل فردیس و آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر نیز بالاست اما منجر به ایجاد ترافیک سنگین یا گره ترافیکی نشده و رفت و آمد به شکل روان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در دیگر جاده‌های کشور مشکل ترافیکی وجود ندارد، درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت: برابر گزارش‌های برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، مازندران، چهارمحال و بختیاری و کردستان دارای بارش برف و باران است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین در برخی از محورهای استان های اصفهان، ایلام، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و گیلان نیز بارش باران گزارش شده است.

شیرانی به رانندگان توصیه کرد که ضمن همراه داشتن تجهیزات و زنجیر چرخ، حتما در شرایط بارندگی فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه را رعایت کنند. همچنین شهروندان نیز تا جای ممکن از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین