کد خبر: ۶۹۹۷۹۲
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳

وکیل بیرانوند: طبق ادعای پرسپولیس باید پولی هم به آنها پرداخت کنیم

وکیل دروازه‌بان سابق پرسپولیس گفت: طبق آنچه این باشگاه ادعا کرده باید چیزی هم پرداخت کنیم.
وکیل بیرانوند: طبق ادعای پرسپولیس باید پولی هم به آنها پرداخت کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی سلیمانی درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با حضور وکیل باشگاه پرسپولیس و من در فدراسیون فوتبال برگزار و درباره این پرونده صحبت شد. طبق دادخواست ما پرسپولیس به برخی مسائل پاسخ داده بود و براساس برخی ادعاها کمیته وضعیت فرصتی برای ارائه مدارک به این باشگاه داده است. ان‌شاءالله در سال آینده به این پرونده بررسی خواهد شد.

وی درباره طلب علیرضا بیرانوند از پرسپولیس گفت: حدود ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رقم این طلب است.

وکیل علیرضا بیرانوند درباره اینکه اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس متمم امضا شده از سوی محمدحسن انصاری‌فرد را قبول نکرده بودند توضیح داد: این متمم در باشگاه پرسپولیس به ثبت رسیده و مشکلی هم نداریم. طبق عرف باشگاه پرسپولیس تمام قراردادها حتی قرارداد اصلی بیرانوند با امضای مدیرعامل و مهر باشگاه به امضا رسیده و در باشگاه هم ثبت شده و شماره دارد. به همین دلیل مشکلی نداریم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: شکایت ما هم درباره کلیه مطالبات بیرانوند است و وی از فصل اول حضورش در این تیم طلب دارد. از روز اولی که بیرانوند به پرسپولیس آمد مطالباتی دارد که اکنون برای دریافت آنها اقدام کرده‌ایم. باشگاه پرسپولیس باید مطالبات مجموع چهار سال حضور بیرانوند را پرداخت کند که متأسفانه این کار را انجام نداده است.

وی تصریح کرد: پس از تغییر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدیریت باشگاه برخی مسائل عنوان شده را قبول ندارد و البته چیز خاصی را اعلام نکرده. طبق چیزی که اکنون از باشگاه پرسپولیس می‌بینیم بیرانوند باید پولی هم به این باشگاه بدهد. این اسناد را ارائه کرده‌اند (با خنده).

وکیل علیرضا بیرانوند درباره وضعیت بیرانوند آنتوپ بلژیک توضیح داد: وی مدتی دچار مصدومیت شد اما اکنون این موضوع برطرف شده و شرایطش خوب است. اگر وضعیت مهیا باشد ان شالله از از این هفته بازی کند و باز هم خودش را نشان بدهد. قرار است هفته آینده هم برای بازی تیم ملی به ایران بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین