کد خبر: ۶۹۹۸۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳

افشاریان: امیدی به تغییر میزبانی بحرین ندارم

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه امیدی به بازگشت رای به سود فوتبال ایران در ماجرای میزبانی مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی در بحرین دارد یا خیر گفت: اگر راستش را بخواهید نه، امیدی ندارم.
افشاریان: امیدی به تغییر میزبانی بحرین ندارم
آفتاب‌‌نیوز :

خداداد افشاریان بعد از نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شما دیدید که شهاب‌الدین عزیزی‌ خادم رایزنی‌های بزرگی با وزیر امور خارجه، کمیته ملی المپیک و ... داشت ولی رای که اعلام شد شوک بزرگی به جامعه فوتبال و فدراسیون جدید وارد شد. به همین دلیل و با توجه به حساسیت کار امروز(شنبه) عزیزی خادم به دنبال رایزنی با افراد مختلف است تا اگر بشود رای را برگردانیم تا اتفاقات خوبی رخ دهد. ما هم فوتبالی و هم سیاسی پیش خواهیم رفت و تمام راه‌ها را می‌رویم تا در آینده پشیمان نشویم که چرا همه راه ها را نرفتیم.

وی در ادامه راجع به نقش مهدی تاج افزود: ما نباید به خاطر حرف مردم افراد را ممیزی کنیم. تاج خیلی برای فوتبال زحمت کشید. تا جایی که می‌دانم این رای در کمیته اجرایی ای اف سی تصویب شده و حتی به مقامات بالاتر هم نرسیده است. قلب هر ایرانی از جمله مهدی تاج برای این کشور می‌تپد. بدون شک رای صادره در دست تاج و فدراسیون و خیلی‌های دیگر نیست.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال همچنین تصریح کرد: نمی دانم چه صحبت هایی شده و چه اقداماتی در پیش است اما باید تمام راه‌ها را برویم. شاید میزبانی دیگر تغییر نکند ولی باید آن‌قدر طلبکار باشیم که دیگر از ما ایراد نگیرند. ما می‌خواهیم در این موضع طلبکار بمانیم. جلسه خاصی برای این موضوع نداشتیم ولی در صحبت‌های همه مشخص شد باید همه راه‌ها را اورژانسی برویم. امروز عزیزی خادم به شکلی پیگیری کرد که همه راه‌ها را برویم. او همچنان هم در حال رایزنی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به برگشتن این رای دارد یا خیر تصریح کرد: اگر راستش را بخواهید نه، امیدی ندارم.

افشاریان در پایان گفت: من نه الان سرپرست کمیته داوران هستم و نه خبری در این مورد مطرح است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین