کد خبر: ۶۹۹۸۵۵
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

رئیسی: ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها در نوروز پابرجاست

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد که ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد بدون در نظر گرفتن رنگ‌های شهر (قرمز - نارنجی - زرد و آبی) در نوروز همچنان پابرجا خواهد بود.
رئیسی: ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها در نوروز پابرجاست
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا شنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد ملی کرونا در ۲۵ اسفند آخرین رنگ بندی کشور اعلام می شود، گفت: آخرین بروزرسانی رنگ شهرها با توجه به شرایط کرونایی فردا (یکشنبه) انجام خواهد شد و فردا شب رنگ بندی جدید اعلام می شود.

وی افزود: امروز مصوب شده است که مسافرت به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است و افراد بومی نیز حق مسافرت به شهرهای دیگر نخواهند داشت.

رئیسی با بیان اینکه هرچند که یک پایداری نسبی در کشور ایجاد شده است از مردم درخواست کرد در ایام نوروز سفر نکنند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: اگر شهری وضعیت اش بدتر شود تذکرات لازم داده می شود. این احتمال وجود دارد که وضعیت شهر ها تغییر کنند اما شهرهای قرمز به زرد و یا آبی بعید است تغییر کنند.

رئیسی افزود: در شهر های قرمز و نارنجی محدودیت وجود دارد. ما بر اساس وضعیت شهرها محدودیت های مختلف را اعمال می کنیم و هیچ شهری در این خصوص استثنا نیست.

او گفت: در شرایط کنونی اگر خودروی شخصی از شهر زرد به شهری دیگر با وضعیت زرد مسافرت کند هیچ منعی در این خصوص وجود ندارد و ورود و خروج پلاک‌های غیر بومی به شهرهای قرمز ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین