کد خبر: ۶۹۹۹۲۸
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
تبلیغات/ کاشت مو FUE در کلینیک رویان

کاشت مو بدون درد با کم‌ترین دوره نقاهت

کاشت مو در گذشته به روش جراحی و تهاجمی با کم‌ترین درصد بهبودی و رشد صد درصدی گرافت‌های پیوندی صورت می‌گرفت و در بسیاری از موارد پس از مدتی پروسه کاشت مو با شکست مواجه می‌شد.
کاشت مو بدون درد با کم‌ترین دوره نقاهت
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از دغدغه افراد با مشکل طاسی ‌سر و کم‌مویی عوارض پس از کاشت مو، دور نقاهت طولانی مدت و مراقبت بسیار سخت از محل کاشت مو است. کلینیک رویان دپارتمان فوق تخصصی کاشت مو و کاشت ابرو درمان مشکلات پوست و مو امروز این نگرانی را برای مراجعین خود برطرف نموده، چراکه بهترین و بروزترین تجهیزات روز دنیا در زمینه کاشت مو را در رویان خواهید یافت.

کاشت مو در گذشته به روش جراحی و تهاجمی با کم‌ترین درصد بهبودی و رشد صد درصدی گرافت‌های پیوندی صورت می‌گرفت و در بسیاری از موارد پس از مدتی پروسه کاشت مو با شکست مواجه می‌شد. اما با استفاده از دستگاه‌های بروز و تکنولوژی Super FUE امروز این مشکل برطرف شده و کاشت موی شما تضمین شده خواهد بود. خدمات کاشت مو به روش Super FUE را می‌توانید از رویان بخواهید.

کاشت مو به روش FUE تنها در رویان:

دپارتمان فوق تخصصی رویان بعنوان اولین و تنها دارنده مجوز مجری‌گری تکنولوژی روز دنیا در زمینه کاشت مو یعنی Super FUE شناخته می‌شود. کلینیک رویان علاوه‌بر ایران در خاورمیانه نیز در این مورد اولین و تنها صاحب دستگاه ۲۳ کاره Super FUE می‌باشد؛ بنابراین رویان علاوه‌بر هم میهنان در ایران میزبان همسایگان هم مرز و حتی اروپایی نیز می‌باشد.

ارائه خدمات بین المللی در رویان:

کلینیک رویان با داشتن چند شعبه بزرگ و مجهز در سطح تهران و فعالیت و سابقه درخشان در زمینه کاشت و تزریق چربی به صورت، پیوند موی طبیعی در ایران به روش Super FUE هر ساله میزبان و ارائه کننده خدمات به کشور‌های همسایه همچون عمان، عراق و کردستان و حتی اروپا می‌باشد. این اتفاق در رویان بی‌دلیل نیست چراکه رویان موفق شده با داشتن بروزترین تجهیزات و کادر درمانی مجرب و متخصص خود علاوه‌بر تاییدیه سازمان وزارت بهداشت و درمان، مجوز‌ها و گواهینامه‌های معتبر استاندارد‌های روز دنیا یعنی CE اروپا و FDA آمریکا را نیز دریافت نماید و مورد اعتماد همسایگان نیز قرار بگیرد.

کاشت مو بدون درد با کم‌ترین دوره نقاهت

پیشنهاد رویان Super FUE:

رویان به مراجعین خود بهترین و تضمین شده‌ترین روش کاشت مو را پیشنهاد می‌کند چراکه این روش با استفاده از تکنولوژی روز درمان کم‌مویی و طاسی سر مزیت‌های فراوانی به همراه دارد:

• کاشت خط رویش در این روش با استفاده از دستگاه Implant super FUE انجام می‌گیرد، بنابراین طبیعی‌ترین خط رویش را به طبیعی‌ترین شکل ممکن خواهید داشت.

• پس از کاشت مو به روش Super FUE خواب مو‌های کاملا طبیعی خواهید داشت.

• کاشت مو در این کاملا بدون درد، با بی‌حسی کامل سر و بدون خونریزی و بدون دخالت هرگونه سوزن انجام می‌گیرد.

• پس از انجام کاشت مو فرد دوره نقاهت نخواهد داشت و به فعالیت‌های روزمره برمی‌گردد.

• آنالیز کامل سر پیش از انجام کاشت مو سبب می‌شود که بهترین و قویترین گرافت‌ها جهت کاشت انتخاب و برداشت شوند.

• با نگهداری گرافت‌ها و بافت پیوندی تا پیش از انجام کاشت در کیت سلول‌های بنیادی خود فرد مورد درمان، از بین رفتن گرافت‌ها غیرممکن خواهد شد.

• در مرحله نخست پس از کاشت تراکم مو‌ها ۳ تا ۴ برابر بیشتر از دیگر روش‌های کاشت مو خواهد بود.

• ترمیم و رویش گرافت‌های پیوند شده در این روش سرعت بسیار بالاتری دارد.

• حداکثر ۶ تا ۹ ماه پس از کاشت بیشترین تراکم مو در محل کاشت را شاهد خواهید بود.

• هیچگونه خط برش و اسکاری در محل برداشت پیوند برجای نخواهد ماند.

مشاوره ۲۴ ساعته و رایگان:

پیش از شروع درمان و حتی برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد روش کاشت مو و هزینه‌های آن می‌توانید از خدمات و مشاوره تخصصی کلینیک رویان بصورت شبانه روزی بهرمند شوید.

تضمین درمان با بیمه:

قابل به ذکر است که برخلاف سایر کلینیک‌های زیبایی و درمانی رویان طرف قرار داد با بیمه ایران می‌باشد و تمام طول درمان در این مرکز تحت پوشش و تضمین خدمات درمانی بیمه ایران خواهد بود.

درمان با وام قرض‌الحسنه:

تلاش رویان بر این است که تمام هموطنان با مشکلات پوست و مو بتوانند از خدمات درمانی به‌موقع و با کیفیت بهرمند شوند؛ بنابراین در این راستا رویان به عزیزانی که تمایل به درمان داشته باشند، اما توان پرداخت هزینه درمان بصورت یک مرحله‌ای را ندارند وام اعطا می‌کند. این وام بصورت قرض‌الحسنه می‌باشد و بازپرداخت آن بصورت بلند مدت و بدون سود خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین