کد خبر: ۶۹۹۹۹۰
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷

مادر، قربانی درگیری پدر و فرزند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری قاتلی در شهرستان ممسنی خبر داد که با شلیک گلوله به زندگی پسر جوان و همسر ۴۵ ساله خود پایان داد.
مادر، قربانی درگیری پدر و فرزند
آفتاب‌‌نیوز :

کاووس محمدی در این باره اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص وقوع یک فقره قتل در خیابان مفتح شهرستان ممسنی، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل، جسد بی‌جان جوانی ۲۵ ساله و مادری ۴۵ ساله مشاهده شد که به علت اصابت گلوله جان خود را از دست داده بودند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، افزود: پلیس در همان لحظات اولیه، قاتل ۵۴ که با اسلحه شکاری در صحنه حضور داشت را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داد.

محمدی با بیان اینکه پدر قاتل در بازجویی اولیه، علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری تا پایان تعطیلات در بازداشت می‌مانند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، گفت: افرادی که در شب چهارشنبه سوری باعث ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند برابر مقررات تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت قرار می‌گیرند و وسایل نقلیه آنان نیز به پارکینگ انتقال خواهد شد.

کاووس محمدی اظهار داشت: برگزاری مراسم چهارشنبه سوری به شکل نادرست توسط عده‌ای محدود، موجب شده تا روزهای پایانی سال به روزهای نگرانی و اضطراب خانواده‌ها تبدیل شده و شاهد حوادث غم‌باری باشیم که بیشترین قربانیان آن، کودکان و نوجوانان هستند.

وی افزود: پلیس مخالف شادی مردم نیست و خود را موظف می‌داند که امنیت شهروندان را در تمامی مراسمات برقرار کند، اما با بی‌نظمی و اخلال در امنیت مخالف است؛ خصوصاً در این برهه از زمان که ویروس کرونا در حال جولان دادن است و ازدحام شهروندان در چهارشنبه آخر سال قطعا زمینه را برای شیوع گسترده این بیماری خطرناک فراهم خواهد کرد.

معاون اجتماعی پلیس فارس با تاکید بر برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه پایانی سال، تصریح کرد: افرادی که در شب چهارشنبه‌سوری باعث ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند برابر مقررات تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت قرار می‌گیرند و وسایل نقلیه آنان نیز توقیف خواهد شد.

محمدی از خانواده‌ها درخواست کرد، نظارت کافی بر فرزندان خود داشته باشند تا مبادا نوجوانان و جوانان با سهل‌انگاری و لحظه‌ای غفلت، حادثه‌ای ناگوار و گاهی جبران‌ناپذیر را رقم زده و شادی نوروز را به کام خود تلخ کنند.

کلاهبرداری از شهروندان با تماس واتس‌اپی

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی که از طریق شبکه اجتماعی واتساپ به بهانه برنده شدن در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی از شاکی کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

حشمت سلیمانی با بیان اینکه تماس تلفنی با watsapp شگرد مجرمان سایبری برای کلاهبرداری از شهروندان است، اظهار کرد: در پی مراجعه مردی میانسال به پلیس مبنی‌بر برداشت غیر مجاز ۵۵۰ میلون ریال از حساب وی، بلافاصله رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود از برقراری یک تماس واتس‌اپی مبنی‌بر برنده شدن در یک مسابقه رادیویی اشاره کرد و گفت: فرد کلاهبردار با بیان اینکه وزیر ارتباطات و فرد سرشناس سینمایی و تلویزیونی هستند از من خواست که برای دریافت جایزه خود کدی که به تلفن همراه ارسال شده است را برای وی بازخوانی کنم که پس از آن، مبلغ ۵۵۰ میلیون ریال از حساب من برداشت شد.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه با اقدامات فنی و تحقیقات خاص پلیسی متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شد، افزود: متهم پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان پلیس فتا به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

سلیمانی اظهار داشت: این مجرمان معمولا اطلاعات شخصی و هویتی نظیر شماره کارت‌های بانکی شما را از قبل جمع‌آوری و ادعا دارند سامانه‌ای در اختیارشان است که می‌توانند تمامی اطلاعت کاربران را ببینند و از این روش، اعتماد افراد را جلب و سپس اقدام به کلاهبرداری کنند؛ لذا شهروندان در صورت تماس‌های مشکوک در watsapp از جواب دادن به آنها خودداری کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) و یا با شماره تلفن 096380 با کارشناسان ما در میان گذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین