کد خبر: ۷۰۰۰۸۵
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

کشف جسدِ یک هفته مانده در یکی از دانشگاه‌های تهران

راز مرگ او زمانی فاش شد که خانواده‌اش از غیبت او نگران شدند.
کشف جسدِ یک هفته مانده در یکی از دانشگاه‌های تهران
آفتاب‌‌نیوز :

با کشف جسد مردی در یکی از دانشگاه‌های تهران، تحقیقات برای کشف اسرار مرگ وی از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

چند روز قبل گزارش مرگ مشکوک مردی به قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران اعلام شد. جسد این مرد میانسال در دستشویی یکی از دانشگاه‌های تهران کشف شده و به‌دلیل اینکه حدود یک هفته از زمان مرگ وی می‌گذشت، جسدش متعفن شده و علت مرگ او مشخص نبود. به همین دلیل بازپرس جنایی دستور داد تا جسد قربانی برای مشخص‌شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که قربانی یکی از نیروهای خدماتی دانشگاه بوده است. وی در قسمتی کار می‌کرده که تردد در آنجا به‌دلیل کرونا بسیار کم بوده است. اما راز مرگ او زمانی فاش شد که خانواده‌اش از غیبت او نگران شدند.

پیش از این سابقه داشت که متوفی در محل کارش شب‌ها را می‌ماند اما چند شبی از او خبری نشده و خانواده‌اش هرچه به موبایل وی زنگ زدند، پاسخی نشنیدند. به همین دلیل راهی دانشگاه شدند و نگهبان پس از پرس‌و‌جو اعلام کرد که آخرین ورود وی یک هفته قبل بوده اما خروج متوفی ثبت نشده بود. همین کافی بود تا کارکنان آنجا به جست‌و‌جو در ساختمان دانشگاه بپردازند تا اینکه سرانجام پیکر بی‌جان او در دستشویی پیدا شد.

هم‌اکنون بازپرس جنایی تهران دستور تحقیق از کارکنان دانشگاه و افرادی که آخرین‌بار متوفی را دیده‌اند، ‌صادر کرد تا مشخص شود که علت اصلی مرگ وی چه بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین