کد خبر: ۷۰۰۰۹۱
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
تبلیغات

قیمت اسپیس تبلیغاتی در بازار

نوسانات شدید بازار روی مواد اولیه تهیه اسپیس فریم، از جمله مواردی است که می‌تواند روی قیمت تمام شده اسپیس فریم تبلیغاتی تأثیر بگذارد. قیمت روز آهن، قیمت مواد مصرفی برای آبکاری می‌تواند باعث تغییرات زیادی در قیمت هر شاخه اسپیس فریم شود.
قیمت اسپیس تبلیغاتی در بازار
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت اسپیس تبلیغاتی در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع مواد اولیه به کار رفته در ساخت این سازه در قیمت هر متراژ اسپیس تبلیغاتی نقش مهمی دارد.

هرچه مواد اولیه در ساخت، کیفیت بالاتری داشته باشند قیمت هر شاخه اسپیس به همان نسبت نیز بالاتر می‌رود.

عوامل تعیین کننده در قیمت اسپیس تبلیغاتی شامل:

۱- تعداد رکاب به کار رفته در ساخت هر شاخه اسپیس فریم
۲- نوع لوله به کار رفته در ساخت هر شاخه اسپیس فریم
۳- اتصالات اسپیس فریم
۴- اسپیس فریم کارکرده و یا دست دوم
۵- قیمت روز بازار

قبل از اینکه هر کدام از عوامل تعیین کننده در قیمت اسپیس تبلیغاتی را بررسی کنیم ابتدا با اسپیس تبلیغاتی آشنا می‌شویم. برای اجاره استیج از لینک قبل استفاده کنید.

معرفی اسپیس فریم تبلیغاتی

امروزه استفاده از وسایل تبلیغاتی ابزار موثری برای بهتر دیده شدن محصولات و فعالیت‌های یک مؤسسه یا ارگان است. یکی از کاربرد‌های اسپیس فریم، ساخت وسایل تبلیغاتی است. اسپیس فریم تبلیغات، به دلیل قابلیت‌های زیادی که دارد امروزه یکی از پرطرفدارترین سازه‌های نمایشگاهی محسوب می‌شود. به خاطر سادگی در نصب، حمل و نقل آسان و هزینه پایین نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی استفاده از آن به سرعت در حال گسترش است. به همین علت اطلاع از قیمت اسپیس تبلیغاتی می‌تواند به مشتری در انتخاب سازه مناسب کمک کند. اطلاعات اسپیس فریم کوثر در لینک قبل موجود می‌باشد.

از اسپیس فریم تبلیغاتی برای ساخت بنرها، قاب‌های تبلیغاتی و غرفه سازی در نمایشگاه‌ها استفاده می‌شود. اسپیس فریم یک چارچوب محکم و زیبا برای انواع بنر‌ها و قاب‌های تبلیغاتی ایجاد می‌کند و می‌تواند تمامی محتویات موجود در ابزار‌های تبلیغاتی را به خوبی در معرض نمایش بگذارد. استفاده از اسپیس فریم تبلیغاتی برای غرفه‌های نمایشگاهی گزینه مناسبی است و با ویژگی‌هایی که دارد به غرفه داران این فرصت را می‌دهند که به راحتی دکوراسیون دلخواه خود را ایجاد کنند. در سال‌های اخیر در سراسر جهان در برپایی نمایشگاه ها، برای بهتر دیده شدن استفاده از غرفه‌های نمایشگاهی با استقبال بالایی روبرو شده است. زیرا می‌توان محصولات خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار داد و کالا و خدمات را به خوبی معرفی کرد.

قیمت اسپیس تبلیغاتی در بازار

اسپیس فریم تبلیغاتی

تعداد رکاب به کار رفته در ساخت هر شاخه اسپیس فریم

تعداد رکاب به کار رفته در ساخت هر شاخه اسپیس، یکی از عوامل مؤثر در قیمت اسپیس تبلیغاتی است. هر چه تعداد رکاب به کار رفته در هر متر اسپیس فریم بیشتر باشد قیمت هر متر اسپیس بالاتر است. از نظر رکاب اسپیس فریم تبلیغاتی به دو دسته اسپیس فریم معمولی (کم رکاب) و اسپیس فریم پر رکاب تقسیم‌بندی می‌شود. اما رکاب در ساخت اسپیس چیست؟ رکاب در اسپیس فریم، مربع‌هایی است که به عنوان نگهدارنده میان اسپیس فریم جوش داده می‌شود. هر چه تعداد رکاب‌های یک سازه بیشتر باشد به این معنی است که اسپیس فریم‌های قدرتمند‌تر و مستحکم تری در تحمل وزن سازه ساخته شده است. در اسپیس فریم‌های پر رکاب به منظور بالا بردن استحکام سازه فاصله‌ی رکاب‌ها کمتر گرفته شده است. نوع پر رکاب، قیمت بالاتری از نوع معمولی دارد. اجاره اسپیس فریم کوثر در لینک قبل موجود می‌باشد.

نقش نوع لوله به کار رفته در تعیین قیمت اسپیس تبلیغاتی

قطر و جنس لوله اسپیس فریم تبلیغاتی تأثیر مستقیمی بر قیمت نهایی آن‌ها دارد. ضخامت لوله اسپیس فریم به نیاز مصرف کننده بستگی دارد. ضخامت لوله تأثیر بسیار زیادی بر روی وزن اسپیس دارد. جنس لوله‌های اسپیس فریم از نوع فلز آهن یا آلومینیوم است. نکته دیگر در جنس اسپیس فرم‌ها آبکاری آن است. کیفیت موادی که برای آبکاری لوله ها، برای افزایش مقاومت آن‌ها در برابر عوامل محیطی و استحکام آن‌ها استفاده می‌شود روی قیمت تاثیرگذار است. به طور کلی هر چه ضخامت بیشتر و جنس مواد اولیه لوله بهتر باشد نرخ هر شاخه اسپیس بالاتر می‌رود و هر چه ضخامت پایین‌تر و جنس لوله ضعیف‌تر باشد قیمت اسپیس تبلیغاتی ارزان‌تر است.

قیمت اسپیس تبلیغاتی در بازار

لوله‌های اسپیس فریم

اتصالات اسپیس فریم 

کیفیت بست اتصال قطعات اسپیس، یکی از مهمترین موارد تاثیر گذار در قیمت است. بست اسپیس فریم موجب استحکام و ایمنی این سازه می‌شود بنابراین انتخاب نوع و جنس مناسب و استاندارد آن بسیار اهمیت دارد. اگر از مواد نامرغوب برای تهیه بست استفاده شده باشد می‌تواند موجب خسارت جانی و مالی زیادی شود. هر چه کیفیت بست بیشتر باشد در نتیجه در بهای اسپیس فریم تبلیغاتی تاثیرگذار است؛ بنابراین یکی از عوامل تعیین کننده قیمت نهایی اسپیس بست و اتصالات آن می‌باشد.

قیمت اسپیس تبلیغاتی در بازار

اتصالات اسپیس فریم

اسپیس فریم کار کرده و یا دست دوم

اسپیس فریم کار کرده و یا دست دوم نسبت به نو دارای قیمت پایین‌تری می‌باشد. قیمت اسپیس فریم تبلیغاتی دست دوم با توجه به کیفیت و سلامت سازه تعیین می‌شود. گاهی در پروژه‌های بزرگ خریدار ترجیح می‌دهد به دلیل پایین بودن قیمت اسپیس فریم دست دوم، از آن استفاده کند. چنانچه اسپیس فریم دست دوم سالم باشد می‌تواند کارایی و مقاومت، نو را داشته باشد و نیاز مشتری را تامین کند.

قیمت روز بازار

نوسانات شدید بازار روی مواد اولیه تهیه اسپیس فریم، از جمله مواردی است که می‌تواند روی قیمت تمام شده اسپیس فریم تبلیغاتی تأثیر بگذارد. قیمت روز آهن، قیمت مواد مصرفی برای آبکاری می‌تواند باعث تغییرات زیادی در قیمت هر شاخه اسپیس فریم شود.

محاسبه قیمت هر شاخه اسپیس

برای محاسبه هر شاخه اسپیس، قیمت هر متر اسپیس فریم را در طول شاخه ضرب می‌کنند.

قیمت اسپیس تبلیغاتی در بازار

شاخه‌های اسپیس فریم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین