کد خبر: ۷۰۰۲۴۱
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹

کامبک خارق العاده بارسلونا در 100 روز

بارسلونا در عرض سه ماه توانست اختلاف امتیاز 13 امتیازی با اتلتیکو را به 4 امتیاز کاهش دهد.
کامبک خارق العاده بارسلونا در 100 روز
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از اسپورت، سه ماه پیش اگر کسی ادعا می کرد بارسلونا در ماه مارس در کورس قهرمانی لالیگا خواهد بود، شاید کمتر کسی حرفش را باور می کرد اما پس از برد شب گذشته 4-1 بر اوئسکا، بارسا مدعی تر از همیشه برای فتح لالیگاست.

5 دسامبر(15 آذر) و پس از شکست 2-1 در زمین کادیز، اختلاف امتیاز بارسا با اتلتیکو به حدی رسید که دیگر برایش شانس قهرمانی قائل نبودند ولی پیشرفت بارسا از همان بازی شروع شد و در 100 روز بارسا 9 امتیاز را نسبت به اتلتیکو کاهش داد.

رونالد کومان به خوبی توانست تیمی شکست خورده را جمع کرده و به لالیگا برگرداند هرچند که در راه این کامبک فوق العاده، نقش لغزش های پیاپی اتلتیکو و رئال نیز بی تاثیر نبود.

بارسلونا از آن پس 17 بازی بدون شکست متوالی را تجربه کرده است؛ 14 برد و سه تساوی که اجازه داده آبی اناری ها با اختلاف 4 امتیازی نسبت به اتلتیکو، مدعی جدی قهرمانی باشند. بارسا فاصله امتیازی با رئال را نیز جبران کرد و حالا با دو امتیاز بیشتر از این تیم، در رده دوم قرار دارد.

بارسا با کسب 45 امتیاز از 51 امتیاز ممکن جدی ترین تهدید اتلتیکو محسوب می شود و اگر تساوی خانگی 1-1 برابر کادیز نبود، این تیم اکنون در 2 امتیازی صدرنشین بود. در 11 هفته پایانی جدال بارسا و اتلتیکو در نوکمپ و ال کلاسیکوی ماه آوریل در دی استفانو، می تواند بسیار تعیین کننده باشد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین