کد خبر: ۷۰۰۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲

سیمئونه: سوارز برابر چلسی طلسم شکنی می کند

دیه گو سیمئونه خوشبین است فردا لوئیس سوارز ناجی اتتیکو برابر چلسی شود.
سیمئونه: سوارز برابر چلسی طلسم شکنی می کند
آفتاب‌‌نیوز :

اتلتیکو مادرید فردا در استمفورد بریج میهمان چلسی است. بازی رفت دو تیم از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را چلسی با گل زیبای اولیویه ژیرو به سود خود خاتمه داده بود و تیم تحت هدایت دیه گو سیمئونه فردا باید دست به کار بزرگی بزند. صدرنشین لالیگا اما خوشبین به این مهم است.

سیمئونه در نشست خبری بازی با چلسی گفت:« چلسی تیم خوبی است و برابر حریفی قدر بازی داریم. از زمانی که توماس توخل به عنوان مربی به این تیم آمده، دیگر شکست نخورده اند و خیلی هم خوب بازی می کنند. بازی رفت کار برای مان دشوار شد ولی فردا قطعا به دنبال پیروزی و صعود هستیم. تیم را دارای توانایی پیروزی بر چلسی می بینم و انتظار سران باشگاه و هواداران نیز چیزی جز پیروزی ما نیست.»

ژوائو فلیکس و خوشحالی از حضور در اتلتیکو:« او بازیکن بسیار مهمی برای ماست و به او نیاز داریم. ژوائو هنوز 21 سال دارد و جای پیشرفت زیادی دارد. انگیزه بهتر شدن را هم در او می بینم. او فردا فیکس خواهد بود.»

رکورد بد لوئیس سوارز در بازی های خارج از خانه لیگ قهرمانان:« فردا بهترین بازی ممکن برای شکستن این طلسم است و می دانم که سوارز قادر به گلزنی خواهد بود.»

استفاده از سیستم 2-4-4:« روی دو سیستم کار کرده ایم. می دانم استراتژی مان برای این بازی چه خواهد بود. هدف چیزی جز پیروزی نیست.»

نقاط ضعف چلسی و اهمیت سوارز:« سوارز برای ما بازیکن بسیار مهمی است و چلسی هم تا به امروز نقاط ضعف اندکی را از خود نشان داده است. می دانیم که چطور نتیجه ای که به ضررمان است را برگردانیم.»

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین