کد خبر: ۷۰۰۲۵۹
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵

تمدید قرارداد مسی با بارسلونا؛ به خاطر رونالدو!

لیونل مسی ممکن است به خاطر کریستیانو رونالدو در نهایت قراردادش با بارسا را تمدید کند.
تمدید قرارداد مسی با بارسلونا؛ به خاطر رونالدو!
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از آاس، حذف زودهنگام یوونتوس از لیگ قهرمانان و شکست غیرمنتظره برابر پورتو تردیدها را نسبت به آینده کریستیانو رونالدو افزایش داده است. فوق ستاره پرتغالی سه سال قبل و بعد از سپری کردن یک دهه فوق العاده در رئال مادرید از این باشگاه جدا شده و به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت داد اما او هنوز در تورین قادر به انجام ماموریت خود نشده و بیانکونری همانند گذشته در فتح لیگ قهرمانان ناکام بوده اند.

رونالدو با پیراهن یووه در 121 بازی توانسته 92 گل بزند و 22 پاس گل نیز بدهد ولی در این مقطع سه ساله، او بیشتر انتقاد را متوجه خود دیده تا تمجید.

پس از شکست اخیر یووه برابر پورتو و حذف از لیگ قهرمانان، کارشناسان ایتالیایی رونالدو را روی گل دوم پورتو مقصر عنوان کردند و انواع انتقادات به او وارد شد. انتقاداتی که باعث شده رونالدو بیش از همیشه به جدایی از یووه و بازگشت به رئال فکر کند.

آنتونیو کاسانو دو هفته پیش انتقال رونالدو به یوونتوس را یک ناکامی محض و شکست خورده عنوان کرد و مدیر سابق یوونتوس نیز گفت که یوونتوس با جذب رونالدو پولش را دور ریخت.

بی تردید رونالدو پس از سه سال متوجه شدهاست که جدایی از رئال مادرید به سود وی نبوده و او نه تنها دیگر قهرمان چمپیونزلیگ نشد که به توپ طلا نیز دست پیدا نکرد.

اتفاقی که برای نیمار نیز رخ داد و او هم خیلی زود پس از جدایی از بارسا و پیوستن به پی اس جی پشیمان شد.

همه این عوامل شاید این روزها لیونل مسی را دچار تردید کرده باشد. فوق ستاره آرژانتینی که هنوز با بارسا تمکدید نکرده و می گویند در پایان فصل قصد جدایی از بارسا را دارد، شاید حالا بیش از گذشته به ماندن در بارسا فکر کند. مسی می تواند رونالدو و نیمار را به عنوان دو نمونه خوب در نظر بگیرد و به این نتیجه برسد که بیرون از بارسا هوا چندان آفتابی نخواهد بود. این روزها که اجتمال بازگشت رونالدو به مادرید هم محتمل ارزیابی می شود، ماندن شدن مسی می تواند بار دیگر جذابیت های لالیگا را به اوج برساند.

این یک واقعیت است که برای رونالدو بهترین تیم رئال مادرید است و برای مسی نیز بهترین تیم، بارسلونا.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین