کد خبر: ۷۰۰۲۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳

حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال تاکنون ۳ فوتی و ۴۸۰مصدوم داشته است

رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال تا کنون ۳ فوتی و ۴۳۱ مصدوم در سراسر کشور برجای گذاشته است.
حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال تاکنون ۳ فوتی و ۴۸۰مصدوم داشته است
آفتاب‌‌نیوز :

پیرحسین کولیوند سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با با ارائه گزارش آخرین آمار حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۲۱ امشب، کل آسیب دیدگان را ۴۳۱ نفر و کل مصدومین را ۴۲۸ نفر، بستری ۱۰۵ نفر(یک نفر دربخش مراقب های ویژه)، درمان و ترخیص ۳۱۲ نفر، درمان در محل ۱۱نفر، قطع عضو ۴۵ نفر، آسیب به چشم ۱۱۱ نفر، سوختگی ۱۲۷ نفر، فوتی ۳ نفر (اراک، تهران و کرج) اعلام کرد.

براساس این گزارش بیشترین مصدوم در استان های تهران با ۱۱۹ نفر، مرکزی با ۴۳ نفر و آذربایجان غربی با ۳۳ نفر بوده اند.
وی گفت:در چهارشنبه سوری سال‌های گذشته در کشور بیشترین عضوی از بدن که دچار آسیب شدند، ناحیه صورت و چشم و دست بود که مربوط به گروه سنی ۱۰ تا ۳۰ سال ثبت و گزارش شده بود.

رئیس سازمان اورژانس کشور به تمامی مردم توصیه کرد در صورت مواجهه با فردی که دچار سوختگی شده، ضمن حفظ خونسردی خود، محل سوختگی را با آب سرد شستشو داده و مصدوم را هرچه سریعتر به مرکز درمانی منتقل کنند و یا با شماره تلفن ۱۱۵تماس بگیرند یا در صورت بروز هرگونه حریق و حادثه خونسردی خود را حفظ کرده و سریعا با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند.

ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
فوتی بده اما این مراسم سراسر ایرانه در بعضی مراسمات کشته ها خیلی بیشتر اما بازگو نمیشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین