کد خبر: ۷۰۰۳۸۹
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
بدون اشاره به نقش مردم

استاندار خوزستان: بعد از خدا، مهمترین حافظ نظام سپاه و بسیج است

استاندار خوزستان بدون اشاره به نقش مردم گفت: بعد از خدا، مهمترین حافظ نظام ما سپاه و بسیج است؛ سپاه حافظ جایگاه ولایت و تمامیت ارضی کشور بوده است و در کنار سایر نیروها، هم در دفاع مقدس و هم در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش بی‌بدیلی داشته است.
استاندار خوزستان: بعد از خدا، مهمترین حافظ نظام سپاه و بسیج است
آفتاب‌‌نیوز :

قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز (چهارشنبه، ۲۷ اسفندماه) به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با حضور در محل فرماندهی سپاه استان با سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه استان و جمعی از فرماندهان سپاه دیدار و گفتگو کرد و گفت: در طول دهه های گذشته مجموعه نظام، همه دولت ها، استانداران و ارکان نظام در خوزستان کار و تلاش داشته‌اند.

وی افزود: خوزستان هشت سال خط مقدم جنگ بود که آسیب های قابل توجهی بر زیرساخت های آن وارد شد. طی سال‌های اخیر هم تشدید تحریم ها با توجه به وضعیت جغرافیایی و توانمندی‌های استان تاثیر زیادی بر خوزستان گذاشت.

استاندار خوزستان گفت: خوزستان دچار برخی عقب‌ماندگی‌ها در زیرساخت‌ها است و در معرض بروز بحران‌هایی همچون سیل و روان آب‌ها بوده که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب، در کاهش مشکلات و نارسایی کمک کنیم.

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: خوزستان روحانیون و علمای با ریشه‌ای دارد. من با آیت‌الله جزایری دیدار داشتم و همچنین با آیت‌الله کعبی گفتگوی تلفنی داشتم که هر دو از علمای بزرگوار و ریشه‌دار استان هستند.

وی با قدردانی از خدمات و جانفشانی‌های سپاه در صیانت از نظام و کشور خاطرنشان‌کرد: بعد از خدا مهمترین حافظ نظام ما سپاه و بسیج است. امام و رهبری به عنوان رکن عالی نظام جایگاه خود را دارند اما سپاه حافظ جایگاه ولایت و تمامیت ارضی کشور بوده است و در کنار سایر نیروها، هم در دفاع مقدس و هم در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش بی‌بدیلی داشته است و ما موظفیم همراه و در خدمت شما باشیم.

استاندار خوزستان افزود: سپاه در خوزستان در حوادث و برهه های گوناگون کمک بی‌نظیری داشت از جمله در اجرای پروژه های محرومیت زدایی و همچنین در جریان سیل ۹۸ و کمک به سیل زدگان و مشارکت در پیشگیری از خسارات بیشتر که در خاطر ما خواهد بود که به نوبه خود از این نهاد انقلابی سپاسگزاری می‌کنم.

سلیمانی‌دشتکی گفت: در طول پاندمی کرونا نیز سپاه در کنار ما بود و در کمک‌های مومنانه و در اجرای طرح شهید سلیمانی نقش محوری و موثری داشت.

وی در پایان بیان کرد: سپاه و بسیج در دل مردم قرار دارند و حل مشکلات در دل مردم از سوی سپاه بوده است که کار فرهنگی بسیار ارزشمندی به شمار می‌رود و هر جا نیاز به همکاری و هماهنگی هست ما در خدمت و در کنار سپاه هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین