کد خبر: ۷۰۰۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۹:۵۳
انتقاد از برخی، شکایت از بعضی

دست‌های پنهان، محافظ دست‌انداز جاده‌های شمال!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر كل راه وترابری مازندران از دخالت «برخی‌ها» در كاركارشناسی شده پروژه‌ها انتقاد كرد و گفت: برخی دخالتهای غیركارشناسانه به راحتی انجام گرفته و حتی منجر به تغییر طرح نیز شده است.

عبدالحسین بیگدلی روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران درساری افزود: نمونه بارز از این گونه مداخلات غیركارشناسانه، دخالت‌های برخی مسوولان محلی و حتی شهری در نصب سرعت گیرهای غیر مجاز مشاهده می‌شود.

وی مهمترین وظیفه راه و ترابری را ایمنی و نگهداری راهها دانست و گفت: برخی‌ها بدون هماهنگی و با استفاده از قدرت، اموری را درمحورهای جاده‌ای استان بدون هماهنگی و غیركارشناسانه انجام می‌دهند و سبب تغییر در پروژه می‌شوند.

وی همچنین به اجرای طرح‌های تعریض و یا ایجاد محورهای جدید كه براساس اصول كارشناسی شده است اشاره كرد و گفت: بعضی‌ها با هدف برخی منفعت‌ها كارشكنی‌هایی انجام می‌دهند.

وی گفت: به هر حال من به عنوان مسوول راه و ترابری استان اجازه دخالت نداده و نخواهم داد.

بیگدلی تصریح كرد: در انجام وظیفه نیاز به همكاری همه مسوولان و آحاد مردم و رعایت قوانین است.

وی كه نخواست نام پروژه‌ای كه با دخالت برخی از مسوولان محلی و حتی نماینده مجلس تغییر و منجربه تاخیر طرح نیز شده، فاش شود ،ادامه داد: طرحی كه كارشناسی شده است، باید اجرایی شود.

بیگدلی با بیان اینكه جاده‌های مازندران از نظر من همانند خیابان است، گفت: نزدیكی شهرها و وجود فروشگاهها و مغازه‌های متعدد در حاشیه محورها، نیاز به فرهنگ خاص خود را در امر رانندگی طلب می‌كند.

وی ادامه داد: به نظر من سرعت گیرهای جاده‌های داخل و خارج شهر، دست انداز و غیر مجاز است، اما دست‌هایی در كار است كه نمی‌توانیم در تخریب آن اقدام كنیم.

مدیر كل راه و ترابری مازندران در عین حال گفت: اكنون تمامی سرعت گیرهای خارج ازشهر را از بین بردیم اما در داخل شهر به مدیریت شهری واگذار شده است.

بیگدلی در ادامه مصاحبه درباره ریختن زباله و تخلیه فاضلاب در حاشیه محورهای استان گفت: واقعا این زباله هارا باید كجا بریزند؟ زمینی برای تخلیه فاضلاب‌ها و نخاله‌های ساختمانی فراهم نشده است و از طرفی برای حفاظت از حاشیه جاده‌ها نیاز به یك لشكر نیرو نیاز است، كمك می‌كنید! 

وی ضمن ابراز رضایتمندی از ‪ ۳۰‬اكیپ راهداری استان مازندران كه برای حفاظت و باز نگهداشتن محورهای كوهستانی اعزام شدند، گفت: امسال با تلاش شبانه روزی ‪ ۲۴۱‬نفر از نیروهای فداكار در محدوده راههای استان انسداد نداشته‌ایم.

وی با بیان‌اینكه تا كنون ‪ ۱۲‬هزار تن نمك برای یخ‌زدایی در محورهای كوهستانی و برف‌گیر مصرف شده است، ادامه داد : نیروهای راه و ترابری با همه تجهیزات در سه هزارو ‪ ۱۰۰‬كیلومتر از راههای كوهستانی استان مازندران حضور فعال دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۸۶/۱۱/۱۲
0
0
چرا بدون اجازه رييس جمهور نمك پاشيده اند مگر نمي دانند ايشان با نمك پاشيدن موافق نيستند!!
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۸۶/۱۱/۱۳
0
0
اگه يه سري به جاده هاي استان گيلان بزني و يه سر نيز به جاده هاي استان مازندران و تفاوتشان را در حالي كه دو استان مجاور هم قراردارند و چسبيده به هم هستند مد نظر قرار دهي خودت ميفهمي كه كل دست اندركاران راه وترابري استان مازندران ... براي اينكه در مسير استان مازندران پلهاي نيم تمامي وجود دارد كه بعداز بيست سال هنوز بي صاحب مانده و صدها كشته همين جاده هاي بي درو پيكر استان درسال به مردم هديه ميدهند و داغش را بردل مردم مي گذارند ولي برعكس مسير رشت تا چابكسردر استان گيلان را در طي 45 دقيق مي تواني طي كني چون همه اش چهار بانده و اتوبان هستش و بقيه را خودت بخوان كه در استان مازندران وراه ترابريش چي مي گذره
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین