کد خبر: ۷۰۰۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

ترافیک پرحجم در مسیرهای خروجی تهران

 معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: تردد خودروها در بیشتر مسیرهای خروجی پایتخت پرحجم است.
ترافیک پرحجم در مسیرهای خروجی تهران
آفتاب‌‌نیوز :

عادل مصدقی روز پنجشنبه گفت: هم اکنون تردد خودروها در آزاد راه های پردیس، کرج، شمال و دماوند پرحجم است و همچنین ترافیک در بزرگراه های ساوه، قم و پاکدشت نیز پرحجم و در حال افزایش است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دوربین های ثبت شمارش اداره کل راهداری استان تهران ۳۱۲ هزار و ۶۶۳ خودرو از این استان خارج شدند و همچنین ۲۶۵ هزار و ۸۸۶ خودرو از استان تهران خارج شدند.

معاون راهداری استان تهران پرتردد ترین مسیرهای این استان را آزاد راه تهران- کرج و تهران- پاکدشت اعلام کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ هزار خودرو از آزاد راه تهران- کرج تردد داشتند و همچنین در آزاد راه تهران- پاکدشت نیز بیش از ۱۶۰ هزار خودرو از این مسیر عبور کردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در کلیه مسیرهای این استان مستقر و در آماده باش کامل قرار دارند و از مردم می خواهیم با سرعت مطمئنه در مسیرها رانندگی کنند و در صورت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در کلیه مسیرهای کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

مصدقی همچنین درخصوص آخرین وضعیت جوی در این استان نیز گفت: هم اکنون هیچ سامانه بارشی در استان تهران فعال نیست و شرایط آب و هوایی ابری تا نیمه ابری و در ارتفاعات پدیده مه گرفتگی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، به تفکیک آزاد راه ها، بزرگراه ها، راههای اصلی و فرعی و همچنین روستایی وسعت راه های استان تهران ۲ هزار و ۹۳۶ کیلومتر است که از این میزان ۱۹۸ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۵ کیلومتر بزرگراه، ۱۹۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۱۹ کیلومتر راه فرعی، یک هزار و ۹۲۵ کیلومتر راه روستایی و همچنین ۴۴ کیلومتر راه درون شهری در استان تهران وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین