کد خبر: ۷۰۰۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

ترافیک پرحجم در مسیرهای خروجی تهران

 معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: تردد خودروها در بیشتر مسیرهای خروجی پایتخت پرحجم است.
ترافیک پرحجم در مسیرهای خروجی تهران
آفتاب‌‌نیوز :

عادل مصدقی روز پنجشنبه گفت: هم اکنون تردد خودروها در آزاد راه های پردیس، کرج، شمال و دماوند پرحجم است و همچنین ترافیک در بزرگراه های ساوه، قم و پاکدشت نیز پرحجم و در حال افزایش است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دوربین های ثبت شمارش اداره کل راهداری استان تهران ۳۱۲ هزار و ۶۶۳ خودرو از این استان خارج شدند و همچنین ۲۶۵ هزار و ۸۸۶ خودرو از استان تهران خارج شدند.

معاون راهداری استان تهران پرتردد ترین مسیرهای این استان را آزاد راه تهران- کرج و تهران- پاکدشت اعلام کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ هزار خودرو از آزاد راه تهران- کرج تردد داشتند و همچنین در آزاد راه تهران- پاکدشت نیز بیش از ۱۶۰ هزار خودرو از این مسیر عبور کردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در کلیه مسیرهای این استان مستقر و در آماده باش کامل قرار دارند و از مردم می خواهیم با سرعت مطمئنه در مسیرها رانندگی کنند و در صورت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در کلیه مسیرهای کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

مصدقی همچنین درخصوص آخرین وضعیت جوی در این استان نیز گفت: هم اکنون هیچ سامانه بارشی در استان تهران فعال نیست و شرایط آب و هوایی ابری تا نیمه ابری و در ارتفاعات پدیده مه گرفتگی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، به تفکیک آزاد راه ها، بزرگراه ها، راههای اصلی و فرعی و همچنین روستایی وسعت راه های استان تهران ۲ هزار و ۹۳۶ کیلومتر است که از این میزان ۱۹۸ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۵ کیلومتر بزرگراه، ۱۹۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۱۹ کیلومتر راه فرعی، یک هزار و ۹۲۵ کیلومتر راه روستایی و همچنین ۴۴ کیلومتر راه درون شهری در استان تهران وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین