کد خبر: ۷۰۰۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

پرسپولیس ۲ - نفت مسجدسلیمان یک/ قرمزها صدر ماندند

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر نفت مسجدسلیمان را از پیش رو بردارد.
پرسپولیس ۲ - نفت مسجدسلیمان یک/ قرمزها صدر ماندند
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر، امروز(پنجشنبه) از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید. برای پرسپولیس ترابی و امیری گلزنی کردند و تک‌ گل نفت را تهی‌دست به ثمر رساند. پرسپولیس با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. نفت نیز با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

نیمه نخست

بازی با فشار زیاد پرسپولیس آغاز شد و نفت از همان ابتدا در لاک دفاعی فرو رفت. در دقیقه هفت مسابقه بود که مهدی ترابی در محوطه جریمه و قبل از این که با دروازه‌بان نفت برخورد کند صاحب توپ شد اما ضربه او از کنار دروازه بیرون رفت. این موقعیت برای پرسپولیس از دست رفت اما داور برخورد دروازه‌بان و ترابی را پنالتی تشخیص داد. امید عالیشاه پشت این ضربه قرار گرفت اما توپش از بالای به بیرون رفت.

بعد از این، حملات و فشار پرسپولیس ادامه پیدا کرد و نفتی‌ها با بیشترین تعداد در یک‌سوم دفاعی خودشان قرار گرفتند و حتی ضد حمله‌ای هم نداشتند. اولین موقعیت تیم نفت در دقیقه ۲۵ رخ داد و در این صحنه ضربه آزاد بازیکن نفت با واکنش لک به کرنر رفت.

حملات پرسپولیس ادامه پیدا کرد اما بازیکنان نفت با دوندگی بالا سعی می‌کردند تا فضاها را ببندند. به همین علت پرسپولیس به سانتر از جناحین رو آورد. در یکی از این حملات سعید آقایی از سمت چپ سانتر دقیقی کرد و مهدی ترابی با یک ضربه سر در دقیقه ۳۲ دروازه نفت را باز کرد.

حملات پرسپولیسی‌ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم از موقعیت‌ها استفاده نکردند تا بازی در نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم

پرسپولیس این نیمه را هم تهاجمی آغاز کرد و در هملن ۵ دقیقه ابتدایی دو موقعیت خوب گلزنی به دست آورد. در صحنه اول شوت از پشت محوطه شهریار مغانلو به تیر افقی دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد. چند دقیقه بعد هم امید عالیشاه در دو قدمی دروازه صاحب توپ شد اما ضربه‌اش به پای دروازه‌بان نفت برخورد کرد و راهی کرنر شد.

در حالی که همه منتظر گل دوم پرسپولیس بودند این نفتی‌ها بودند که بازی را به تساوی کشاندند. در دقیقه ۵۳ نفت صاحب یک ضربه کرنر شد و میثم تهی‌دست این ارسال را با یک بغل پای ساده وارد دروازه حامد لک کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه فشار پرسپولیس باز هم بیشتر شد اما نفتی‌ها به نسبت نیمه اول تلاش بیشتری برای ضد حمله می‌کردند و سعی می‌کردند با نفرات بیشتری در حمله شرکت کنند.

در یکی از حملات پرتعداد پرسپولیس، مدافع نفت مسجدسلیمان اشتباه کرد و شهریار مغانلو در محوطه جریمه این تیم صاحب توپ شد. او هم با یک پاس بغل پا وحید امیری را برابر دروازه خالی صاحب موقعتی کرد و او هم دروازه را به راحتی باز کرد تا باز هم پرسپولیس جلو بیفتد.

پرسپولیس از دقیقه ۷۸ با اخراج سیامک نعمتی ۱۰ نفره شد اما نفتی‌ها آنچنان نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و فشار بیشتری به حریف وارد کنند و بازی با همان نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال‌حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، مهدی شیری(احسان پهلوان از دقیقه ۶۰)، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه( سیامک نعمتی از دقیقه ۶۰)، مهدی ترابی، وحید امیری و شهریار مغانلو(فرشاد فرجی از دقیقه ۷۹).

ترکیب نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجد، مجتبی مقتدایی(عباس بوعذار از دقیقه ۸۳)، مصطفی ناییج پور، سعید کریمی(سیروان قربانی از دقیقه ۷۵)، سجاد جعفری، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهی دست، ساسان حسینی و مهران امیری.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین