کد خبر: ۷۰۰۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵

استخر آب در بسطام شاهرود قربانی گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: عصر دیروز پنجشنبه یک نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی روستای چهارطاق پرو بسطام غرق شد و جان خود را از دست داد.
استخر آب در بسطام شاهرود قربانی گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

مظفر محمدخانی شامگاه پنجشنبه به خبرنگاران گفت: در پی گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان سمنان، ساعت ۱۷:۱۵ پنج‌شنبه ۲۸ اسفندماه، غرق‌شدگی یک نفر در استخر یک روستا در بسطام به پایگاه امداد و نجات گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از اعلام حادثه، تیم چهار نفره از پایگاه عامل خرقانی برای انجام این عملیات اعزام شدند.

وی افزود: این عملیات ساعت ۲۱ خاتمه یافت و در پی این حادثه، یک نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی جان خود را از دست‌ داد.

محمدخانی ادامه داد: با توجه به شنای ممنوع در سدها و استخرهای آب‌ کشاورزی، از مردم انتظار داریم تا برای جلوگیری از حوادث تلخ، ایمنی لازم را رعایت و از شنا در اماکن ممنوع پرهیز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اظهار داشت: محمدعلی آذرمهر، امین سلیمانی، سعید اسماعیلی و عرفان نیازیان به عنوان چهار نیروی عملیاتی به منطقه اعزام شدند.

۱۲ هزار و ۸۱۲ حادثه دیده از ابتدای سال تا پایان بهمن ۹۹ توسط هلال احمر استان سمنان امدادرسانی شدند که از این تعداد، ۱۹۳ نفر به مراکز درمانی استان انتقال یافتند.جمعیت هلال احمر استان سمنان در حال حاضر چهار سازمان فعال در زمینه های مختلف امداد و نجات، جوانان، داوطلبان، تدارکات پزشکی، یک معاونت در زمینه خدمات درمانی و توانبخشی و یک موسسه علمی کاربردی را زیرمجموعه خود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین