کد خبر: ۷۰۰۶۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۲

ماجرای آجیل‌فروش محله دروازه کازرون شیراز

فیلمی یک دقیقه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که تصاویری از ریخته شدن آجیل‌های یک مغازه‌دار در محله دروازه کازرون روی زمین را نشان می‌دهد و مردم هم بدون توجه به اصول بهداشتی مشغول جمع‌آوری آجیل‌ها از روی زمین هستند.
ماجرای آجیل‌فروش محله دروازه کازرون شیراز
آفتاب‌‌نیوز :

در فیلمی که منتشر شده صدایی نیز وجود دارد که می‌گوید: «ماموران سد معبر شهرداری سینی آجیل را واژگون کردند و به همین دلیل آجیل‌ها را صلواتی کردیم تا مردم استفاده کنند».

صدایی که در فیلم هست چندین بار تاکید می‌کند که کار واژگون کردن سینی آجیل توسط ماموران سد معبر شهرداری انجام شده است.

در همین راستا شهرداری شیراز ضمن تکذیب این موضوع به بیان توضیحاتی پرداخته است. حمید جورکش مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرده است که آجیل فروش خود اجناسش را بر زمین ریخته و ماموران شهرداری در این زمینه مداخله‌ای نداشتند.

به گفته وی دوربین‌های مدار بسته و ترافیکی آن محدوده نشان می‌دهد که فرد مغازه‌دار از روی عمد، آجیل‌های غیر قابل مصرف خود را در خیابان ریخته است.

جورکش گفته است که این فرد با انتشار فیلم و صحبت‌های گوینده در آن کلیپ نظم عمومی را بر هم زده و صحبت‌های تحریک‌آمیزی علیه ماموران شهرداری داشته است.

وی همچنین از پیگیری قضایی توسط واحد حقوقی معاونت خدمات شهری شهراری خبر داده که در این راستا نیز گزارشی ثبت و مراجع انتظامی و قضایی ارسال شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین