کد خبر: ۷۰۰۷۸۱
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲

در گفت وگویی تلفنی؛ رییس جمهوری سال نو را به رهبر انقلاب تبریک گفت

رییس جمهور در گفت‌وگویی تلفنی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را به معظم‌له تبریک گفت.
در گفت وگویی تلفنی؛ رییس جمهوری سال نو را به رهبر انقلاب تبریک گفت
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، «حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی» در این گفتگوی تلفنی که در آغاز سال جدید انجام شد، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر انقلاب، تأکید کرد که به رغم همه توطئه‌های دشمنان، تلاش خواهد شد که سال ۱۴۰۰، سالِ مهار کامل کرونا و تامین سلامت مردم، حل مشکلات اقتصادی، خنثی‌سازی و رفع تحریم‌ها، ادامه تولید و افتتاح طرح‌های بزرگ، ایجاد رونق با کمک همه مردم در بخش‌های اقتصاد و فرهنگ، و سال تحول در زندگی مردم باشد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با عنایت ولی‌عصر(عج) و به پشتوانه صبر و ایستادگی ملت، همانطوری که از مشکلات سختِ ناشی از تحریم و شیوع بیماری کرونا در سال گذشته عبور کردیم، از دشواری‌ها و رنج و درد مردم ناشی از جنگ اقتصادی و پاندمی کرونا نیز عبور کرده و سال جدید با گسترش روند واکسیناسیون سال سلامت مردم و همچنین فعالیت و رونق اقتصادی و زندگی بهتر و جبران سختی‌ها باشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این گفتگو با تبریک سال نو به رئیس جمهور و خانواده بزرگ ملت ایران، برای توفیق بیشتر دولت در خدمت به کشور و مردم، آرزوی توفیق نمودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین