کد خبر: ۷۰۰۸۴۴
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

پیام تبریک نوروزی ارمنستان به ایران

رئیس جمهور و نخست وزیر ارمنستان با ارسال پیام‌های جداگانه به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان فرارسیدن نوروز را تبریک گفتند.
پیام تبریک نوروزی ارمنستان به ایران
آفتاب‌‌نیوز :

آرمن سارکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان در پیام تبریک خود خطاب به حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ضمن اظهار امیدواری مبنی بر این که سال نو سال موفقیت‌های سیاسی و اقتصادی برای ملت ایران خواهد بود تاکید کرد: چالش‌ها و مسایل موجود در منطقه قفقاز توسعه و تعمیق روابط دو کشور را به امری ضروری تبدیل کرده است.

به گزارش رادیو ارمنستان، وی در این پیام تبریک ادامه گفتگو‌های سازنده دو کشور بر پایه احترام متقابل به فرهنگ و باور‌های دو ملت را در جهت توسعه همکاری‌های همه جانبه مهم شمرد.

رئیس جمهوری ارمنستان در پیام تبریک جداگانه به روحانی رئیس جمهوری کشورمان با تاکید بر این که حسن همجواری ملت‌های ایران و ارمنستان پایه و اساس محکمی است در جهت توسعه همکاری‌های دو کشور، آمده است: شرایط کنونی بوجود آمده در منطقه قفقاز ما را ملزم به توسعه روابط سیاسی و اقتصادی می‌نماید.

همچنین نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با ارسال پیام‌هایی به رهبر معظم انقلاب و حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان آغاز سال نو هجری شمسی را به مردم ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال جدید برای سراسر ایران همراه با صلح، موفقیت و دستاورد باشد.

پاشینیان همچنین در پیام خود آورده است: من برای مردم مهربان ایران در شرایطی که این اپیدمی (شیوع ویروس کرونا) همه ما را تحت تاثیر قرار داده است، آرزوی سلامتی و صبوری دارم و امیدوارم که با کمک خداوند هرچه زودتر آسیب‌های ناشی از آن بهبود یابد.

وی در ادامه گفت که در این روزها حمایت مردم ارمنستان از ایرانیان را اعلام می‌کند و ابراز تاسف کرد که به دلیل شرایط موجود کشورش نتوانسته در ایام نوروز میزبان مردم مهربان ایران باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین