کد خبر: ۷۰۰۸۸۲
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

سفر به فیروزکوه ممنوع شد

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به اینکه شهرستان‌های پردیس و دماوند نیز در شرایط ناپایدار قرار دارند از ستاد مقابله با کرونا استان تهران درخواست داریم تمهیدات تردد خودرو‌ها را از خروجی شهر تهران اجرا کنند.
سفر به فیروزکوه ممنوع شد
آفتاب‌‌نیوز :

ابوالقاسم مهری در این باره گفت: از روز گذشته رنگ بندی کرونایی شهرستان فیروزکوه به نارنجی تغییر کرد و اعضای ستاد مقابله با کرونا این شهرستان به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: اولین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان در اولین روز سال جدید تشکیل شد و تمهیدات ترافیکی برای جلوگیری از سفر اجرایی و عملیاتی شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: شرکت مخابرات نیز با ارسال پیام‌های هشداری از شهروندان خواستند در خانه بمانند و همچنین تا اطلاع ثانوی نمازجمعه و مراسم اعیاد شعبانیه در این شهرستان تعطیل شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان‌های پردیس و دماوند نیز در شرایط ناپایدار قرار دارند از ستاد مقابله با کرونا استان تهران درخواست داریم تمهیدات تردد خودرو‌ها را از خروجی شهر تهران اجرا کنند.

مهری تاکید کرد: با توجه به اینکه فیروزکوه نقطه اتصال استان‌های مازندران و سمنان است از اعضای ستاد مقابله با کرونا این استان‌ها خواستیم ممنوعیت تردد خودرو‌ها را خروجی این ۲ استان به سمت فیروزکوه اجرایی کنند.

شهرستان فیروزکوه با ۳۴ هزار نفر جمعیت در شمال شرق تهران قرار دارد.

این شهرستان نقطه اتصال استان‌های سمنان، مازندران و تهران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین