کد خبر: ۷۰۰۹۳۳
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

وداع منچستریونایتد از جام ‎حذفی انگلیس/ کامبک آرسنال و نجات مورینیو

تیم فوتبال منچستریونایتد با قبول شکست از لسترسیتی، به کار خود در جام حذفی انگلیس پایان داد.
وداع منچستریونایتد از جام ‎حذفی انگلیس/ کامبک آرسنال و نجات مورینیو
آفتاب‌‌نیوز :

یکشنبه شب در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، لستر در خانه خود مقابل منچستریونایتد قرار گرفت و با ارائه نمایشی تحسین برانگیز به برتری سه بر یک دست یافت.

در این دیدار، «کلیچی ایهیناچو» ماجم نیجریه‌ای، ستاره بازی بود که ۲ گل برای میزبان به ارمغان آورد و «یوری تیلمانس» هافبک بلژیکی هم دیگر لستر را به نام خود نوشت.

تنها گل مچستر هم توسط «گرین وود» به دست آمد، اما یونایتد با قبول این شکست و تحت هدایت «اوله گانر سولسشر» همچنان در حسرت کسب یک جام معتبر باقی ماند.

با این اوصاف تیم‌های، چلسی، لسترسیتی، منچسترسیتی و ساوتهمپتون به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس رسیدند.

لیگ برتر انگلیس؛ کامبک آرسنال و نجات مورینیو

همچنین یکشنبه شب در ادامه هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های انگلیس، وستهام در خانه خود برابر آرسنال قرار گرفت و در حالی که تا دقیقه ۳۲ با سه گل پیش بود در نهایت به تساوی سه بر سه رضایت داد.

وستهام با گل‌های «جسی لینگارد»، «یارود برون» و «توماس سوچک» شروعی عالی داشت و سه گل درون دروازه میهمان جای داد.

اما در ادامه شاگردان «مایکل آرتتا» به بازی بازگشتند. ۲ گل از «آلکساندر لاکازت» فرانسوی و گل به خودی «کریگ داوسون» موجب شد تا توپچی‌های لندن کامبک زده و از شکست رهایی پیدا کنند.

با این تساوی، وستهام با ۴۹ امتیاز در رتبه پنجم باقی ماند و آرسنال هم به امتیاز ۴۲ رسید.

در دیگر دیدار، تاتنهام در زمین استون‌ویلا به برتری دو بر صفر دست یافت و با ۴۸ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گرفت. «کارلوس وینیسیوس» و «هری کین» گلزنان تاتنهام در این دیدار بودند.

با این اوصاف «خوزه مورینیو» سرمربی مطرح تاتنهام که پس از حذف عجیب تیمش از لیگ اروپا مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته بود و حتی در آستانه اخراج قرار داشت، نجات پیدا کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین