کد خبر: ۷۰۱۰۳۱
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۰

جاماندگان سود سهام عدالت کی سود می‌گیرند؟

طبق آخرین اعلام اگر کسی هنوز سود سهام عدالت سال ۹۸ را نگرفته باشد، نهایتا تا پایان فصل بهار سال ۱۴۰۰ به حساب او سود سهام عدالت دو سال پیش واریز خواهد شد.
جاماندگان سود سهام عدالت کی سود می‌گیرند؟
آفتاب‌‌نیوز :

کسانی که هنوز سود سهام عدالت نگرفتند تا کی باید منتظر باشند؟

چند روز پیش سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده سود سهام عدالت همه مشمولان واریز شده است مگر افرادی که شماره شبای خود را اعلام نکرده‌اند.

سازمان خصوصی‌سازی دو راه برای جاماندگان سود سهام عدالت اعلام کرده است. اول مراجعه به سایت www.sahamedalat.ir و تکمیل کردن کلیه مشخصات افراد و به خصوص وارد کردن یا اصلاح شماره شبا و دوم تماس با شماره ۱۵۶۹.

اما این سازمان هنوز اعلام نکرده که واریزی جاماندگان سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود. با این حال، طبق آخرین اعلام اگر کسی هنوز سود سهام عدالت سال ۹۸ را نگرفته باشد، تا پایان فصل بهار سال ۱۴۰۰ به حساب او سود سهام عدالت دو سال پیش واریز خواهد شد.

مدتی پیش، قبل از واریز سود سهام عدالت، مهدی سعادتی، رییس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفته بود: قرار بود سود سهام عدالت تا پایان سال واریز شود که به علت درگیری مجلس با بودجه، مقرر کردیم تا سه ماه ابتدایی سال آینده سود به حساب سهامداران عدالت واریز کنند.

با این حال، پس از آن، سعادتی خبر داد: تمام تلاش ما بر این است که حق سهامداران که واریز سود سهامشان است حتما انجام شود. اما منابع کافی نداریم که سود سهام همه‌ سهامداران را واریز کنیم، برای برخی از سهامداران قبل از پایان سال واریز می‌شود و برخی دیگر بعد از عید سودشان را دریافت می‌کنند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد نهایتا تا پایان بهار امسال پرونده پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۸ بسته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین