کد خبر: ۷۰۱۰۶۰
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
جیک سالیوان گفته آمریکا تهدید ایران را جدی می‌گیرد

هشدار مشاور بایدن به ایران

مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگویی به ادعای خبرگزارش آسوشیتدپرس درباره تهران مبنی بر این که به تازگی تهدیدی از سوی ایران علیه یک پایگاه نظامی و یک فرمانده ارشد آمریکایی وجود داشته است، واکنش نشان داد.
هشدار مشاور بایدن به ایران
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش شبکه ام.اس.ان.بی.سی، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به ادعای خبرگزاری آسوشیتدپرس مبنی بر تهدید ایران علیه یک پایگاه نظامی و یک فرمانده ارشد ارتش آمریکا در گفت‌وگو با این شبکه گفت: رئیس جمهور بایدن کاملا تهدیدی را که ایران متوجه افراد، کارکنان، تأسیسات و منافع آمریکا در منطقه و در این جا می‌کند، جدی می‌گیرد. ما اقداماتی انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم از خودمان محافظت کنیم و برای ایران نیز روشن کنیم که در صورت ادامه دادن این مسیر، متحمل هزینه‌های گزافی خواهند شد.

بر اساس این گزارش، خبرگزاری آسوشیتدپرس، روز یکشنبه، ١ فروردین، به نقل از دو مقام ارشد اطلاعاتی ایالات متحده مدعی شد که ایران پایگاه نظامی فورت مک‌نیر و همچنین ژنرال جوزف ام. مارتین، جانشین فرمانده ارتش آمریکا را تهدید کرده است.

آسوشیتد پرس به نقل از این دو مقام اطلاعاتی، مدعی شد که مکاتبات ردیابی‌شده توسط آژانس امنیت ملی ایالات متحده در ژانویه سال جاری نشان می‌دهد فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران حملاتی از نوع «یو.اس.اس کول» علیه پایگاه نظامی فورت مک‌نیر در واشنگتن دی‌سی، پایتخت آمریکا، را به بحث گذاشته‌اند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین