کد خبر: ۷۰۱۰۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

واکسیناسیون کرونا چند درصد از توریسم ترکیه را به این کشور بازگرداند؟

رییس اتحادیه آژانس‌های مسافرتی ترکیه (تورساب) اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود با واکسیناسیون گسترده کرونا در ترکیه، اروپا و سراسر جهان، ترکیه امسال پذیرای ۲۰ میلیون گردشگر باشد.
واکسیناسیون کرونا چند درصد از توریسم ترکیه را به این کشور بازگرداند؟
آفتاب‌‌نیوز :

فیروز باگلیکایا، رئیس اتحادیه آژانس‌های مسافرتی ترکیه (تورساب) اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود با واکسیناسیون گسترده کرونا در ترکیه، اروپا و سراسر جهان، در فصل گردشگری جاری ترکیه پذیرای ۲۰ میلیون گردشگر خارجی باشد.

باگلیکایا گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۱ با سرعت گرفتن ایمن‌سازی افراد در مقابل کرونا در جهان، جریان ورودی توریسم به ترکیه ۷۰ درصد جهش داشته باشد.

او ادامه داد: بیش از ۴۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان واکسینه شده‌اند و تعداد افرادی که در ترکیه واکسن دریافت کرده‌اند، از ۱۳ میلیون نفر فراتر رفته است.

رئیس اتحادیه آژانس‌های مسافرتی ترکیه گفت: ترکیه در حال دریافت بیش از ۱۰۰ میلیون دوز دیگر واکسن کرونا بوده و درخواست ما برای اولویت دادن به افرادی که در بخش توریسم شاغل هستند، از سوی دولت پذیرفته شده است.

او ادامه داد: این به معنای آن است که صنعت توریسم ترکیه آماده پذیرایی از مهمانان بین‌المللی است.

بر این اساس انتظار می‌رود از اواسط آوریل اولین گروه مسافران از روسیه و اوکراین، دو منبع مهم میهمان‌های گردشگری ترکیه، به این کشور سفر کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین