کد خبر: ۷۰۱۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۹:۵۶

3/7 میلیارد دلار برداشت از ذخیره ارزی برای واردات بنزین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یك عضو اصولگرای مجلس گفت: وزارت نفت بر اساس ضوابط قانونی اقدام به برداشت 7/3 میلیارد دلار از حساب ذخیره ارزی برای واردات بنزین كرده است

به گزارش ایسنا،محمدمهدی مفتح افزود: وزارت نفت در قالب ردیف مصوبات قانون بودجه سال 86 اجازه داشت از صدور میعانات و برخی فرآورده‌های نفتی، مبلغ واردات بنزین را تامین كند.

نماینده مردم رزن با اشاره به گزارش مسوولان وزارت نفت به اعضای كمیسیون تلفیق گفت: در جلسات كمیسیون بحث‌های زیادی در این خصوص با حضور مدیران صنعت نفت انجام شد، آنان مستندات قانونی‌شان از بودجه سال 86 را ارایه كردند كه با استناد به همین مصوبات، 3/1 میلیارد دلار مازاد بر 4/2 میلیارد دلار مصوبه مجلس برای واردات بنزین برداشت كرده‌اند بنابراین دولت خلاف قانونی انجام نداده است.

مفتح تاكید كرد: وزارت نفت طبق قانون اجازه‌هایی برای برداشت از حساب ذخیره ارزی برای واردات بنزین با استناد به ردیف‌های بودجه داشته است.

نماینده رزن اظهار داشت: مباحث مربوط به رابطه مالی دولت و وزارت نفت نیز هنوز به جمع‌بندی نرسیده است، بنابراین كمیسیون تلفیق نیز هنوز در خصوص عملكرد نفت در لایحه بودجه 87 به جمع‌بندی نهایی نرسیده است، بنابراین تصمیم‌گیری در این خصوص هنوز معلق مانده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین