کد خبر: ۷۰۱۳۵۲
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
بازگشت ایذه به وضعیت قرمز کرونا

بازار ایذه تعطیل شد

پس از وارد شدن دوباره شهرستان ایذه به وضعیت قرمز کرونا محدودیت‌ها و تعطیلات بازار و اماکن شلوغ به این شهرستان بازگشت.
بازار ایذه تعطیل شد
آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته و در پی اعلام ورود مجدد نام ایذه به لیست شهرهای قرمز کرونایی کشور جلسه ستاد کرونای شهرستان امروز برگزار و تصمیمات جدیدی جهت اجرای محدودیت‌ها به منظور مقابله با شیوع بیشتر و گسترده‌تر این ویروس اتخاذ شد.

حسن نبوتی سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه در این رابطه اظهار کرد: تحویل اجساد متوفیان در این شهرستان به خانواده آنها از ساعت ۵ تا ۷ صبح خواهد بود و آنها حق برگزاری هیچ‌گونه مراسمی را نخواهند داشت.

وی با تاکید بر برخورد قانونی با افرادی که اقدام به برگزاری مراسمات شادی و شهرستان می‌کنند افزود: به منظور برخورد قانونی با متخلفان مراسمات و بازار در شهرستان ایذه تیمی متشکل از مرکز بهداشت، نیروهای بخشداری، سازمان تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، اداره صنعت، معدن و تجارت و چند اداره دیگر تشکیل شده است.

سرپرست فرمانداری ایذه تاکید کرد: فعالیت گروه‌های شغلی سطح 2، 3 و 4 از روز جمعه ۶ فروردین در شهرستان ایذه تعطیل خواهد بود و اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی جهت اجرای این مصوبه بازرسی لازم را به عمل خواهند آورد.

نبوتی با اشاره به تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر گفت: دلیل اصلی شیوع گسترده کرونا در شهرستان ایذه حضور شهروندان در تجمعات و مراسمات خانوادگی است و برگزاری مراسمات شادی و عزا و عدم استفاده از ماسک نقشی اساسی در جهت ورود ایذه به وضعیت قرمز را داشته است.

بر این اساس و طبق مصوبات موجود، ادارات شهرستان ایذه از روز شنبه تعطیل و به صورت کشیک اداره خواهند شد و فعالیت همه بانک‌ها از روز یکشنبه ۸ فروردین به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین