کد خبر: ۷۰۱۴۰۰
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱

دستگیری ۲ شکارچی و کشف دو سلاح جنگی در رودان

مأموریت موفق دستگیری دو متخلف و (کشف و ضبط) دو سلاح جنگی با همکاری یگان حفاظت محیط زیست و پلیس اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان رودان در راستای حفاظت از محیط زیست انجام گرفت.
دستگیری ۲ شکارچی و کشف دو سلاح جنگی در رودان
آفتاب‌‌نیوز :

ناظر دهقانی از دستگیری دو نفر متخلف صید و شکار در یکی از مناطق شهرستان رودان خبرداد.

وی افزود: در این راستا از متخلفان یک قبضه سلاح مجاز (گلوله زنی) و یک قبضه سلاح غیر مجاز (ساچمه زنی) کشف و ضبط و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

مسیحی تازیانی مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان در این رابطه افزود: یکی از مهم‌ترین عواملی که می شود در سخت بودن شغل محیط زیست عنوان نمود روبرو شدن با آحاد جامعه از جمله حافظان طبیعت جامعه از یک سو و از سوی دیگر تخریب کنندگان محیط زیست است.

وی ادامه داد: فصل مشترک در بین این موضوع عملکرد خوب ما در زمینه اشاعه و ترویج فرهنگ زیست محیطی و اقدامات آموزشی است که بی شک سبب بالا بردن سطح آگاهی و فرهنگ اجتماعی خواهد شد.

مسیحی تازیانی ادامه داد: ما طی سال جدید پیگیری مسئله معیشت بهتر برای همکاران خود هستیم و امیداست شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم چرا که می دانیم شغل محیط‌بانی یکی از مشاغل سخت در حوزه محیط زیست است که همکاران ما با قرار دادن عشق وعلاقه در کارشان این مشقت را آسان می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین