کد خبر: ۷۰۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۰۱:۱۵
اخبار از فوتبال ایتالیا

لیپی، مربی آینده میلان؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «کارلو آنچلوتی»، سرمربی میلان حال و روز خوشی را در این تیم نمی‌گذراند. به نظر می‌رسد که فصل آینده او جایی در این تیم نداشته باشد. 

نام افراد بسیاری برای هدایت میلان در فصل بعد برده شده، از جمله «خوزه مورینیو»، مربی سابق چلسی که گفته می‌شود در طمع به دست آوردن مربی‌گری میلان، پیشنهادهای بسیاری را رد کرده است.

جدیدترین فردی که برای جایگزینی آنچلوتی مطرح شده، «مارچلو لیپی» مربی سابق تیم ملی ایتالیا است. او بعد از قهرمانی در جام جهانی 2006 از سمت خود کناره گرفت و تاکنون بیکار بوده است. 

لیپی در این مدت پیشنهادهای بسیاری داشته که به همه آن‌ها جواب منفی داده، حتی به پیشنهاد باشگاه یوونتوس که سال‌ها هدایت آن‌ها را بر عهده داشت. والنسیا و تاتنهام هم به دنبال به خدمت گرفتن او بوده‌اند. 

آنچلوتی هم به احتمال فراوان در پایان فصل، بعد از 8 سال حضور در راس کادر فنی میلان، از این تیم جدا خواهد شد. آنچلوتی در این سال‌ها افتخارات بسیاری با میلان کسب کرد، اما مشکل این است که میلان در حال حاضر در میانه جدول سری آ قرار دارد و با ادامه روند فعلی، دشوار بتواند به لیگ قهرمانان سال آینده راه یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۸۶/۱۱/۱۴
0
0
به نظر من امتياز اورترين مربي براي تيم بزرگي چون ميلان عبد الرحمن شاه حسيني است!!!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۸۶/۱۱/۱۵
0
0
خوزه مورينيو مربي بزرگ و شايسته اي براي ميلان خواهد بود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین