کد خبر: ۷۰۱۵۳۱
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۳

مشکل جدی استقلال برای ادامه فصل

احتمال دارد سرمربی استقلال در ادامه فصل مجبور به استفاده از بازیکنانش در پست غیرتخصصی شود.
مشکل جدی استقلال برای ادامه فصل
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در نقل و انتقالات نیم فصل چند بازیکن جدید از جمله آرمان رمضانی و سعید مهری جذب کرد، اما در خرید وینگر و هافبک دفاعی ناکام ماند تا شاید تیم مجیدی در این دو پست با کمبود بازیکن مواجه شود.

استقلال به شدت در پی جذب وینگر بود و با بازیکنانی مانند میلاد جهانی و امین قاسمی‌نژاد هم مذاکراتی صورت گرفت، اما این انقال‌ها نهایی نشد.

در پست هافبک دفاعی هم نام چند بازیکن مطرح شد، اما هیچ بازیکن جدیدی به تیم اضافه نشد و فرشید باقری هم از جمع آبی‌پوشان جدا شد تا دست مجیدی در این پست تا حد زیادی خالی شود.

استقلال در تیم خود تنها مسعود ریگی را به عنوان هافبک دفاعی تخصصی در اختیار دارد و در صورت مصدومیت این بازیکن باید از سایر بازیکنان در پست غیرتخصصی استفاده کند.

آرش رضاوند و مهدی مهدی‌پور از گزینه‌های کادرفنی برای جانشینی احتمالی ریگی در پست حساس هافبک دفاعی به شمار می‌روند.

همچنین مجیدی پس از عدم جذب بازیکن جدید در پست وینگر چاره‌ای جز جا به جایی بازیکنان در زمین ندارد.

به غیر از قائدی و مرادی که وینگر تخصصی هستند، بازیکنانی مانند وریا غفوری، میلیچ یا حتی فرشید اسماعیلی هم توانایی بازی در پست وینگر را دارند و در صورت نیاز می‌توانند به تیم خود کمک کنند.

در هر صورت روز‌های سخت و سرنوشت‌سازی در انتظار استقلال خواهد بود، اما مجیدی پیش از این دوبار در چنین شرایطی قرار داشته و باید دید تجربه ۲ سال گذشته تا چه اندازه‌ای به کمک سرمربی آبی‌های پایتخت می‌آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین