کد خبر: ۷۰۱۶۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

میرهاشم حسینی: با تمام توان در المپیک مبارزه می‌کنیم

چهره المپیکی تکواندوی ایران گفت: یک گام تا المپیک باقی مانده و همه باید با تلاش مضاعف و قدم محکم این پله آخر را نیز پشت سر بگذاریم تا بتوانیم دل مردم عزیز ایران را شاد کنیم.
میرهاشم حسینی: با تمام توان در المپیک مبارزه می‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

میرهاشم حسینی با تبریک سال نو، گفت: سال 1399 بر خلاف آن چیزی که پیش‌بینی می‌کردیم، خوب نبود. ویروس منحوس کرونا تمام برنامه‌های ورزشکاران را بهم ریخت و بازی‌های المپیک، جهانی، قهرمانی آسیا را به تعویق انداخت.

وی افزود: اسفند 1398 مسابقات قهرمانی آسیا را پیش‌رو داشتیم که با شیوع ویروس کرونا معوقه و به ماه‌های ابتدایی سال 1399 موکول شد اما با این وجود باز هم رقابت‌ها کنسل شد. با توجه به اینکه رویدادی نداشتیم تمام اردوها لغو شد و ما نیز بالاجبار تمرینات را به صورت مجازی پیگیری ‌کردیم اما طبیعتا تمرین چندان جدی نبود.

المپین وزن 68- کیلوگرم تکواندو کشورمان گفت: فکر می‌کردیم نهایتا تا اردیبهشت‌ماه به اردو برمی‌گردیم و تمرینات را به صورت جدی آغاز می‌کنیم اما با توجه به شرایط این موضوع کمی طولانی تر شد و از این نظر واقعا ضربه خوردیم. نه تنها ما بلکه تمام مردم از کرونا ضربه خوردند.

حسینی در ادامه گفت: تمرینات مجازی را نمی‌توان خیلی جدی تلقی کرد چراکه کادرفنی بالا سر ما نیستند و بعد از مدتی به خاطر فشار زیاد، انگیزه کم می‌شود. خدا را شکر با پیگیری‌های صورت گرفته بعد از 6 ماه به اردو بازگشتیم و تمرینات خود را به صورت جدی آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود کمی از شرایط مسابقات دور شده‌ایم و طول می‌کشد تا به مسابقات و تمرینات بازگردیم اما در حال حاضر به آمادگی نسبی رسیده‌ایم و امیدوارم در رویدادهای پیش‌رو نتایج خوبی کسب کنیم.

المپین تکواندوی ایران در ادامه گفت: کادرفنی برنامه منظم و منسجمی را در نظر گرفتند که بر اساس آن و با قدرت جلو می‌رویم. پله‌های رسیدن به المپیک را طی کرده‌ایم و حالا یک گام تا این آوردگاه بزرگ باقی مانده است؛ باید با تلاش مضاعف و قدم محکم این پله آخر را نیز پشت سر بگذاریم و بتوانیم دل مردم عزیز ایران را شاد کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: کرونا زندگی همه ورزشکاران و مردم عادی را مختل کرده و از وقتی آمده بیشتر مردم، کار، زندگی، شغل و حتی عزیزان خود را از دست داده‌اند و خیلی از این موضوع صدمه دیده‌ایم؛ انشالله هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود. کرونا تمام برنامه های ما را بهم ریخت؛ ما قرار بود سال 1399 در بازی‌های المپیک، قهرمانی جهان اعزام شویم که یک سال به تاخیر افتاده و ما در اوج تمرینات و مسابقات یک وقفه اجتناب ناپذیر داشتیم.

وی افزود: هدف اصلی ما حضور در بازی های المپیک است، همه تلاش خود را می‌کنیم تا با تمام توان در این رویداد بزرگ ورزشی شرکت کرده و انشاءالله با فرصت 5 ماهه‌ای که در اختیار داریم به اوج آمادگی برسیم.

حسینی با اشاره به اردوی مشترک تیم‌ملی ایران با بلغارستان گفت: اردوی مشترکی را با این تیم به مدت 20روز در مرکز جهانی تکواندو پیگیری کردیم و بعد از آن 14 اسفند به صوفیه اعزام شدیم تا در تورنمنت و اردویی به میزبانی بلغارستان شرکت کنیم. برای حضور در این تورنمنت که پس از گذشت 15 ماه از آخرین رویداد برگزار می‌شد آمادگی خوبی داشتم اما متاسفانه دچار سرماخوردگی شدید و تب و لرز شدم و با صلاحدید کادرفنی در این رویداد شرکت نکردم.

المپین تکواندوی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: انشاءالله مسابقات قهرمانی آسیا در تاریخ تعیین شده برگزار شود چون قبل از این هم چند مرتبه به تعویق افتاد. رقابت‌های آسیایی با توجه به اینکه قبل از بازی‌های المپیک برگزار می‌شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، می‌توانیم خود را محک بزنیم و میزان آمادگی خود را بسنجیم.

حسینی در پایان گفت: انشالله ویروس کرونا از سراسر دنیا ریشه کن شود و مردم به زندگی عادی خود بازگردند. آرزوی سلامتی، تندرستی و شادکامی برای مردم دارم و به امید خدا در سال جدید تنها خوشی و شادی بر زندگی شما عزیزان حاکم باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین